Thursday, September 08, 2005

UK..Here I come!

ishh...kat UK ni mmg seronok giler nak bercerita...aku ingat masa nak antar aku tuh abang,mak dan ayah aku,,..ada anak sedara aku,Yanti hantar ke Subang Airport..petang jam 6 dah pegi dah, padalah flight jam 11 malam...gilerk semangat..pasal ada taklimat..Perasaan masa tuh..alamak..sangat suker..sangat teruja..dan sangat...semuanya sangat laa...
Paling aku ingat flight itu adalah yang julung kali aku naik...best sangat...pakai blazer..cam org penting gitewww...Perjalanan mmg penat..dari KUL-Dubai-Istanbul-Brussel-Heathrow-Glasgow...Fuhh...yang bestnya makan banyak...sedap dan hatipun Girang! hahahahah..

Sampai Heathrow aku called mak aku..dier tanya sejuk tak? aku kata biasa jerk..yela..dalam bangunan..lepas tuh kengkawan aku ajak aku kuar...fullamakkk sukernya aku sejuk dier mmg best....getaran beb,..getaran...sejuk2 nie yang sedapnya hisap rokok...hahhaahaha

Sampai Glasgow aku rasa sejuk sangat, dan sempat kencing celah pokok gan kengkawan lain..fuyoo...berasap kencing beb..hahaha...

Sampai jerk bukan leh tidor, kena orientasi lagi...tapi yang bestnya aku gan kawan aku sorang ni, Farid leh kuar dan jalan2...ingat kampung sendiri ker? esoknya kami g U dan jenguk-jengukla rumah sewa, hostel, fakulti dan tempat register...
Seronok sangat!...

1 comment:

hisyam abbas said...

best ke UK ..lama2 bosan kan? x sabar nak balek ..uwwwa