Friday, September 09, 2005

Lost & Found Nite


Minggu pertama Sept 2005, Sengaja aku plan last minit nak jumpa CkAgL.yelah,kadang2 dier saja nak main tarik tali gan aku.kadang2 dier kata, malasla nak pegi..malasla..bukan mati tak jumper, tak nak jumper slalu...kena pujuk habis2an..barulaa..ok..tapi minggu neg mmg kami janji Deeply, Madly....bla..bla..bla..

Malam tuh, B.Mal dah janji nak jmpa kat Pitza,dier neh mmg aku suker pasal seksi sangat!badan kilat2 lak tuh...hmmm..da tuh ramai2 gi MTQ.Mlm tuh bawak segala peralatan kamera utk CkAgL shoot vid. masa show..sampai tak ramai org! biasalahhh...so..sembunyi2 kat depan main2 gan matador!..

Aku sebenarnya kalau CKAgL janji mcm2 sblum Club neh. tak percaya sangatla * Sorry my LV,bukan x caya, kureeeng caya..jadi, aku follow jerk rentak dier..hmmm...mtk lagu dari DJ Ivan ( Lonely No More!)* thanks Ivan..tapi..masa main lagu tuh aku dan CKAgL kat tandas atas,,Ivan kata No more Lonely No more sebab aku x ada...sedeeyyy...

Mas show mmg best,Sdg Idol mmg Superb! aku suker sangat!..CKagL amik vid la..lepas show...jeng-jeng-jeng...HP CkAgL jatuh kat floor dan dier x prasan..Gosh..x pnh aku tgk dier gabra tahap Dewa..sambil tuh menari sama2..( lagu Karma beb!).dier nangis dan peluk aku sambil bebel2 ( cam biasala..aku x hingat bebelan dier)..jadi aku rasa susah hati,mana nak nari, mana nak carik HP dier yang Tahap DEWA mahalnyer..dalam kebanjiran orang menari tuh kami carik gak..sambil menari laa..dah tuh..dier bebel x akan jumpa punyer pasal HP tuh mahal..orang dah curik...aku pun rasa kesian dan sayang sangat pada dier masa tuh..yela,,dah ada ikatan ni kenala caring kan!..(macam MtinMgvn dulu mcm ni jugak,,cumer ilang lain laa...)dah tuh..aku mtk DJ Ivan wat hebahan..sambil nari manala owg amik pedulik..masa tuh aku rasa cuma aku dan CKagL jerk bertungkus lumus kesana kemari..sedeeeyyy...aku bygkan kalau dier g mlm tuh tanpa aku...gan sapa dier nak harap!...Ingat!CKagL..nasib baik ur LV ni ada..tau!
aku dalam kelam kabut tuh pikiran aku sangat tajam..masa tuh CKagL dah hilang arah,,nangis,peluk dan bebel!...aku call no dier..2 kali jam 3.03am dan 3.04 am, tak angkat..dalam hati aku, sah! ada owg amik!..dah dier tgh nangis sambil pluk aku,,dier dengar hp aku vibrate,,macam owg giler dier angkat dan keluar..(*nak bagitau selalunya aku Off HP,..tapi mlm tuh aku On HP!)..3.05am budak tuh kasik balik HP dier..aku gumbira tahap Langit..apatah lagi CkagL...terus jerk menari..dan CkagL mintak aku pegang HP dier..ishh...berat neh...aku asyik2 pegang jer Hp dier...kahahahaha...
Lepas Club,lepak minum coke..amik beg 3:16 utk isi vid.cam..CKagL biasala mesti kalau lepak kat Mlbu akan tak dok diam, kejap sana kejap sini,mula aku sakit ati gak..lama2 dahla..malas nak pkir..dier kan Fofular..
lepas tuh decided balik,aku dan dia dok citer pasa HP dier..syukur laa...apa laa..banyak teori tuh...lepak dpm Mc D,minum coke sambil mesra2 ucap tkasih sbb caring la..apa laa...tapi..kalau dah NYSE cam tuh gak..Vid Cam tuh ttinggal kat Mlbu, dier pun bebel laa..mahal apa lagi tah apa2 dier cakap..Cepat benar berubah,.,iteewww yg aku kureeeng caya laa apa dier cakap! SEBELUM dan SELEPAS..berlarila aku ke Mlbu..CKagL dah putus harap..aku tau mesti ada pasal kami dok blh blakag dan aku letak bwh mejer...datang jerk...ah...lega! ada lagi beg 3:16 tuh..isinya yg penting...Vid.Cam tuh ada lagi..

Jadi,kami namakan mlm iteww malam Lost and Found Nite sebab :-

a) Jumper HP dan Vid.Cam
b) Jumper balik hati dan perasaan
c) Kesemua diatas

untuk CKagL...apa2pun, mmg hanya kta berdua malam iteww...akan diingati malam iteww buat selamanya!....Amin..

2 comments:

ADam Dryx said...

Aiyoh!!

Syahdunya...kekadang benda hazab camnila dijdikan dugaan dalam relationship.... menguji kekuatan kasih sayang antara satu sama lain....

Meks yg baca ni pun syok sangat.... hahahaha!! Macam citer filem jer...lagi best dari citer "The Cave" tu kot??

Hahahahah!!!

"Cantik ke diaaa???"

improper said...

Adam,selalunya ujian tuh mmg berat,malam neh lebih berat..leh wat filem..
thanks 4 the comment!