Friday, September 09, 2005

CKAgL lagii...aku mmg gilakan dia

Aku jadik giler gan CKagL neh,masakan tidak, kemana saja aku kena out station mmg aku bawak dia..Kota Kinabalu, Kuching,Penang, Perlis, Kelantan,JB, Alor Setar...hampir kesemuanya aku bawak dier.,..yang peliknya kenapa dier nak ikut aku?mungkin sebab dier tak kuar blanja langsung kott...ntahlaa...tak kisahla yang penting aku bersama dier menikmati hari-hari bersama!

Masih aku ingat aku bawak dier ke Pulau Tioman, masa tuh dier mmg milik orang dan aku rasa sangat bersalah..bersalah teramat sangat!..tapi..nak wat camner..hati aku dah semakin dekat dengan dier..even aku cuber jauhkan sikit ikatan tuh..

Semua destinasi yang kami pergi ada kenangan tertentu...pastinya manis dan tak kurang pahitnya..yang pahitnya...selalunya kami mmg akan bergaduh..dier dengan perangai dier yang Bossy..aku kan Leo, mana suker kena bebel dan diperintah sesuka hati..jadi,gaduh2 tuh dah biasa dan baik semula serta bergurau senda selepas itu...itulaa yang buatkan aku tak leh luputkan diri dia dalam ingatan aku...CKag(L)----> Ko mmg aku sayangi!

No comments: