Thursday, September 08, 2005

CKAG(L)....SERING WAT HAL!

Now,fokus aku mmg kat CKagL..even gaduh,hati aku tetap utuh gan dier..kami gaduh mmg kerap..yelah dier scorpio...aku Leo...sama2 nak gigit dan membunuh..cumer atas alasan umur aku cool skit..sebab aku bygkan masa aku seusia dier, aku pun camtuh gak!..sama cam aku wat kat MtinMgvn ( see...i keep comparing kan?)...tapi...dier nie lain..hati aku dah lekat melekit2 gan dier..ntahla..GOSH! help me!

Sepanjang aku gan CkagL ni banyak kenangan yang mmg akan terpahat dalam hati aku, mana bisa aku lupakan kali pertama date aku gan dier kat Genting...siap amik cuti sparuh hari..masa pertama kali neh dier kool aja,ikut ajer apa aku cakap..tak nak naik Solero Shot pun muka takla macam merajuk..mungkin dier lure aku dari segi iteww...at the same time, dier masih berpunya, so, aku kenalah tahu batasannya..

Kenangan di Kuantan, masa tuh aku out station..kitorang dok kat Cherating,mmg best..cumer aku belum kenal yang dier nie jenis suker berfoya2 semasa ketiadaan aku...aku Buter kat situ..aku kejer dier lepakss gan sapa2 ntah..macammana aku tau? dalam sms dier..ada ker patut kata akulah org yang puaskan ko masa kat cherating..tak sentap ker? aku baca sms tuh pun bukan sengaja,dier suruh bacakan sms tuh ( motif? nak kasi aku jeles kott!)..dah tuh aku pikir positif...ala..dier milik orang lain..aku sekadar di pinggiran, ghettooo!

Taman Negara tuh benar2 uji kesabaran aku, dier nie cukup banyak provok aku..bebelan dier..sindiran dier semuanya sampai tahap DEWA...aku dah panas telinga tapi tahannnnn!At last, tak tahan gak, terkeluar perkataan B*** tuh...apa lagi, dier pun baling kasut kat aku!..sakit jugak!tapi...lepas tuh baiklaa, iteww la yang buatkan aku tak leh lupakan dier

No comments: