Thursday, September 08, 2005

ah...Zaman Remaja

Zaman Remaja mmg BEST...sapa2 tak menyukai zaman remaja, mereka dan keluarga mereka terdiri dari golongan yang rugi..Masa ini aku kenal cinta..heheh...cinta berbagai2..

Form 3, tersangkut ngan seseorang dan dapat balasan..aku merungut kalau hari tuh bukan hari sekolah..malahan kadang2 aku bawak motor pegi ke kampung sebelah untuk jumpa dia..kami ada cincin..ala2 bertunang beb!..janji kena tukar cincin setelah seminggu pakai...alasan jerk tuh..sebenarnya nak jumper selalu,..hehehhe..dari sinilah aku kenal cinta seusia kita..setakat projek tuh kira dah tak malu dah...hahaha...teruk skit masa ni..amik SRP boleh tahan..yang peliknya masa SRP lepas satu paper tuh pun sempat berprojek..aku tak penah citer gan kengkawan pasal ni..kat sini aku citer...mungkin darah muda dah menguasai diri,...kenangkan balik mmg best....

Form 4, aku putus gan budak tuh dan aku berikrar aku nak concentrate gan study..orang dok kata form 4 ni tahun bulan madu...aku tak rasa camtuh..cuma aku masih sekelas gan cinta aku masa form 3 tuh..kadang2 gaduh jugak..tapi, aku ni kira orait leh tahan emosi..yela..dier dok tayang gan aku kawan baru dia..aku ni sorang2...tak geram ker...tapi aku kirer tabah beb!

Form 5, aku temui cinta baru..kali ni aku bukan serius sangat,cuma dier beria-ia nak bercinta gan aku..aku risaula pasal SPM dah datang kan!...tahun penentu..masalahnya aku terima aja cinta dier...aku bolehla dikatakan layan dan tak layan ajerk..eh! lupa..masa ni ramai juniors yang suker gan aku..kirer saham aku mmg melambung..aku debater sekolah, aku sportsman dlm balapan, aku johan syarahan peringkat daerah...itu semua menaikkan saham aku...aku pun dalam 'target class' sekolah..kirernya kalau bawak buku 'add math' tuh tak penahnya dalam beg...mesti kat luar beg...Tinggi Hidung beb!

No comments: