Thursday, September 08, 2005

CKAG(L)...u drive me crazzyyy~

Dari YM tuh aku kenal sorang neh...aku kenal dier dan ajak jumper..dier agak kinky..yela..nak impress la tuh...nama pun dier cipta2...dier hingat aku tak tau tuh nama pentas dier...hahahaa...tapi, masa nak jumper dier ni siap gaduh2..itulaa namanya permulaan ikatan!...hehehehe

dier nie..mmg typical Scorpio...sah!sah!..

Mulanya aku rasakan yg aku tak layakla kawan gan dier, sebab dier ni mesti citerasa tinggeh!..yela..muka meletop!...tapi mungkin sebab dier scorpio...so...dah naluri dier camtuh!
Pertemuan pertama aku dengan dier dah cukup menjadikan aku giler...GOSHH>>>i am in love again!....cuma aku rasa ada sesuatu yang tak kena...betullah...dia milik orang...aku sanggup undur diri..tapi,kenapa tak boleh? sebab aku suker sangat dengan dier nie..tak tau kenapa..aku macam jadi giler..giler sangat!..sebelum neh aku tak penah macam nie...aku sanggup apa saja utk dier..
* banyak citer aku gan CKag(L) neh...masam manis..pahit maung, semua ada...

No comments: