Thursday, September 08, 2005

MtinMgvn...U r the One

Ingat lagi masa blaja neh...dalam kelas semua mat saleh..cultural shock gak..melayu 4 orang jerk..tapi ada sorang mmg aku suker sangat tgk muka dier..dierla MtinMgvn...dierla penyebab aku masuk kelas awal pagi selama sebulan..pemangkin aku..walaupun kelas tuh Borink tahap Dewa...takper..kadang2 aku saje dok dekat gan dier...yela..susah gak nak fancy omputih ni..lagipun kiter kan asian...tau2 jerla pandangan diorang pada asian..
Satu hari tuh, aku g Library Uni aku yang 6 tingkat tuh ( perlu ker bagitau!)..dan macam biasa blaja la skit2...last2 pegila ke bawah nak baca Utusan Malaysia yang 2 minggu terkebelakang..sedang aku baca tuh MtinMgvn datang dan say hai..aku berdegup jantung dan control beb..dan say hai baliklaa...dier dok sebelah aku dan tanya pasal Utusan Malaysia tuh..aku cakapla skit2..dah tuh trus tercerita aku suka gan dier dan aku dtg kelas pagi yg borink tuh pun pasal dier...Statement berani mati..tak tau kenapa aku jadik berani..dan respons oklaa..dan dier bagi no rumah dier..Motif? ntahlaa..aku amik jerk..lepas tuh dier ajak makan kat town..George Square mmg jadik saksi..hahahah...
Selepas hi-tea tu pu kami balik ke bilik masing2...dier dok rumah dier kat Kgthbrigde..tak jauh sangat gan rumah aku..Yahoo!!!
Seminggu lepas tuh aku called dier...yela..wise man said, only fool rush in..tapi adik dier kata dier tgk wayang...aku pun anggap it is over..Sedeeyyy!...tapi masa kat kelas dier kata aku called dier ker..sebagai balasannya dier ajak aku tengok wayang,,,sukerr giler macam nak lonjak tahap DEWA..it is a date kata dier.
So, kami ponteng kelas dan pegi sama2..sblm tuh makan pitza ( kat sana ada buffet)..dan tgk wayank..masa tgh tgk wayank tuh aku dapat tau dier suker kat aku..pegang tangan aku, baring kat bahu aku..romantik mat saleh neh!...aku pun layan laa..
dan malam itu dier tidur di bilik aku...dan segalanya bermula..aku telah jatuh CINTA di bumi GLASGOW...
Bagus berchinta gan dier nie..senang diurus,tak suker kongkong,tak cemburu ( kadang2 cemburu rimas aku beb...lama dier merajuk!)..yang bestnya dier belai aku sebegitu dalam...sedalamnya gua niah!..heheheh..
Kadang2 aku tidor rumah dier dan kadang2 dier tidor rumah aku..tapi biasanya aku tidor rumah dier pasal aku taknakla kengkawan mlayu aku tgk terok sangat aku neh...yang bestnya dier nie tak wat cam lover aku kalau dalam kelas..kami wat cam biasa jerk..
Clubbing gan dier oklaa..dier jaga aku, sebab kat sana lepas jam 12 mmg masing2 carik orang nak kena hangkut...serammm!...so...dier jaga aku..aku kata aku asian...dont worry...dia kata orang mabuk tak kenal sapa2!...hahaha...TQ Love!...
Semua kenangan manis aku dan omputih sorang ni mmg best..kami pegi majlis perkahwinan Peter Grooss ( kawan sekelas) di Bath..naik keter sama2..romantik beb...mmg bestt...aku kadang2 rindu benda2 macam tuh...
Selepas 4 tahun,time for me to back 4 good...aku cakap gan dier..aku kena balik even dier tak kasik..aku kata aku ada keluarga di Malaysia..(hati aku masa tuh mmg tak nak balik malaysia!)..lepas tuh dier bagi cincin..macam2 nak propose..ceh!..aku bab cincin ni pobia..yela masa aku form3 dulu bab cincin musnahkan cinta aku!...so...aku deciced to bagk 4 good..even hati aku meraung..
Hari aku nak balik tuh mmg aku tinggal rumah dier 2 hari berturut2 dari pagi sampai malam sampai pagi esoknya..we enjoyed the precious time..so enjoyed..sebab tak nak sedeh-sedeh!...MtinMgvn...u know that my love to u so deep...CHERRIOO, Love!
Dalam kapal terbang aku bantai tido..aku tak nak kenang semuanya..aku nak hapuskan semuanya...but i just cant!..rasa perjalanan 12 jam tuh macam bertahun...asyik dengar lagu I pretend that i'm glad u went away.....NObody Knows it but me....sedeeehhh..

No comments: