Thursday, September 08, 2005

Back To Malaysia...

aku dok tanam anggur sebulan lamanya...ramai kengkawan dah dpt kejer..aku rileks jekk..parents aku dah pandang semacam..habihkan boreh joo...padahal aku rindukan MtinMgvn..rindu sangat..rasa nak terbang ke Glasgow..
lastly,aku g KL dan tumpang rumah abg aku kat ampang dan dpt kejer kat TTDI...sebulan dok ampang, aku pindah ke TTDI sewa bilik gan kawan sekerja...masa neh ekonomi baiiikkk punyer..so..aku lompat2 kejer...setahun lepas tuh aku kejer kat PJ lakk...sewa kat PJ la..
Aku jadi teruna yang baik..( teruna kerr?)...pegi kejer balik kejer..tu jerk...BORINK kan?
sekali2 kengkawan yang kat UK dulu ajak g The JUMP....layanlaa...cuma hati aku masih lekat kat MtinMgvn...aku tabahkan hati..

Cinta? semuanya aku main2 kan..sebab aku keep comparing them with MtinMgvn..tak tau kenapa bagi aku MtinMgvn neh mmg PERFECT bagi aku..mungkin layanan dan attitude dier yang buatkan aku Deeply,Madly love gan dier..

Sehinggalah pada 2001, kwn aku installed YM kat pc aku...dah aku muler addicted to YM..pagi2 trus online...disinilah bermulanya cinta baru aku...kali ini lebih hebat dan lebih banyak cabarannya..maklumla..dier muda..dan very popular, segalanya dier ada...rupa? hmmm 5 bintang...

Kejer-kejer jugak..YM-YM jugak,,jumper kawan2 ye jgak..hati aku dah reda skit pada MtinMgvn tuh..yela..dah jauh2 lama2 fading ghak..cuma tak fading terus laa...

No comments: