Saturday, May 02, 2009

PRAppppsss.....eh...PRAQUE

Beb, aku kat Praque sekarang...mulanya bercadangan tamau tidor kat Praque, nak g Warsaw..tapi...rasa kena tidorlaa...best bandar ni..Warsaw tuh takperlaa...kalau ada rezeki orang nak sponsor, dapatlaa pegi...Good People always been blessed!....hahhahahha...Sebagaimana biasa, aku amik train ICE ke Berlin dari Koln...amik masa 5 jam, sebenarnya malam sebelum tuh aku g Brussels, dari brussels pagi, terus ke Koln, amik beg dan terus ke Berlin, sampai Berlin jam 2 ptg, terus g Praque, sampai jam 7.30 mlm...tapi bolehla terang laghi...
Hostel yang aku dok kat Praque ni dekat gan stn ketapi, naik tram nak ke city center..jap lagi aku nak amik tour bandar praque yang kosnya 400krC....giler kan!...oklaaa...hostel ni bagi 20 minit jer nak berintenet...x sempat nak letak pic...nantilaa bila balik berlin ptg ni..aku letak pic kalau sempat...mmgla pic aku nampak kertu...dah mencapai tahap akan kekertuan...hahahahahaha....
kepada LV yang sedang kursus : kursus apa cuti hari pekerja ni.....selamat berkursus laaa......

2 comments:

Siti Sapeah said...

hah!! cik kertu kita terasa. tapi ttp adoreable... yum~~~

larik!!!

Azhariz Azra said...

pegilah berjalan selagi boleh & badan terdaya... esok2 bila dah terlantar nanti kot telan air liur je tengok pic orang lain...