Thursday, May 07, 2009

Allow me to be Frank(furt)er...

Ni adalah taman Euro...mulanya nak lepak kat sini...tapi, orang takder pun baring2...so...lupakan!
Sudahnya amik pic...itu kan lebih penting...kalau ada orang,,,sure aku amik pose lompat!
Aku habiskan masa selama sejam dengar dan tonton mamat berdua ni perfom, diorang tanya aku nak lagu apa, apalagi..mintak lagu Hot and Cold...udahya TERPAKSA, diulangi TERPAKSA bagi 2Euro..but ...puashati! Danke guys!
Shopping complex ni mmg unik...aku masuk dalam..nak tau apa benda yang menjolok tuh.,.rupanya ada taman dalam tuh...dan menarik..cumer x leh amik pic...hanjeng tak?
The skycrappers...budak hostel ni kata, diorang dah muak dengan sky crappers...well..not 4 me..anak kampung yang suker dengan all the high rise buildings...dont blame me for that, honey!
Ni konon2 nak amik bangunan lama dan baru...terfokus lebih kepada lampu...tapi..lampu ni chantek gak kan?

Yeap...it is Frankfurt...big No-No to shop...but kalah gak...aku beli candle holder dengan harga 10 Euro dan coklat Godiva dengan harga 10 Euro..that's it...no more...habih duit dah!...dok diam2 kat hostel...makan kebab dan tunggu esok..yeah...balik !

No comments: