Thursday, May 07, 2009

apalagi...PRAGUE laaaa

Ni makanan aku masa balik...sepanjang berjalan kat Praque, aku x makan..so...makan lempeng dan salad...air oren...terus tidor dalam train...
Orang kata, kena sentuh plaque ni ..nanti dpt benda baik...tapi...aku dapat yang buruk...sbb painting yang aku beli dengan harga 200Chkr hilang...tulaa...jangan pandai2 sentuh !
Betapa ramainya orang berjalan2 di St Thames Bridge, Praque...
Nilah pandangan dari arah yang lain ke St Thames Bridge...kena pegi, kalau tak..nanti kena marah dengan mayor..
chantik kan...aku dok perati, bilala nak dpat rumah kat sini..LV? nak tak?
Istana Budaya..tempat show..
3 generasi...yang kertu dilupa jangan...hehehehe
dataran merdeka...ada pic aku lompat2 tapi..malu nak tunjuk...yela..sorang pompuan tuh tgk aku kesian terkial2 amik pic sorang2...dia pun tolonglaa..tapi..aku nak aksi lompat....boleh?
Kenapa aku amik pic ni? satu : tulip dua : ada tulip merah antara tulip putih ( itula my LV) dan ketiga : pompuan gatal!..hhehhehehee
dataran merdeka..tapi tak ada pancutan air..
Sungguh indah ciptaan tuhan!
Model in the making...cantik kan>...tolong tgk bangunan tuh heh!
Facade,,,facade,,,
Best dapat rumah camnie...facade!
OMG : take me home!
shopping center
penat jalan sebenarnya...tapi...landscape dier chantek..
Dewan Bandaraya
Dewan Bandaraya di waktu malam...seriously..mmg chantek dan indah...selamat pun yer..
kenala tunjuk dewan aku bermeeting dan berseminar...kang kata aku x buat kejer....ada percaya?

3 comments:

Siti Sapeah said...

Sungguh indah ciptaan tuhan!

Hah!! Tah tang mne tah yg indah tu. ke jantan yg tegak tu.

tuan rumah said...

eh.,...ciptaan tuhan..cik siti ...kenala pandai2 carik mana satu...tapi...indah kan??

Siti Sapeah said...

katanya...