Tuesday, May 26, 2009

BENGANG Vs BENCINTA

Sebelum berkata apa2....hayatila lagu yang bertanding ini... Orang kata, SAY SORRY menyebabkan kita nampak WEAK...but,...as for me...KEMAAFAN adalah DENDAM yang TERHENSEM...hahahaha...U KNOW> I cant live without u either... ( sangat Melankolik!...)


Bengang - Akim AF7
Aku bosan dengan cintamu ( masa itu sangat2 bosan!)
Aku rasa buang masa ( sangat2 buang masa..bertahun2 )
Kau selalu mendustakan cintaku ( terlalu kerap...)
Aku fikir kau tak searus ( lain2 pemikiran )
Biarkan ku beralih ( sudah mencari...)
Biarkan diriku terus bersendiri ( seorang lebih baik )
Ku tak sanggup engkau setia ( setiakah? )
Walau jasad dan juga nyawa
Sebagai tanda cintamu padaku katamu ( itu katamu!)

Chorus:
Tak mungkin ku percaya ( sudah hilang percaya!)
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata
Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa ( sangat membengangkan!)
Terus hingga diriku terasa
Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta ( berapa kali dah ? luper..tak terkira...hahaha!)
Jangan kau pujuk hati yang terluka ( masih ada hati nak pujuk? )
tak mungkin akan ku kembali
Jika janji sekadar mimpi
Tak mungkin aku sanggup bersama denganmu

Bencinta - Faizal Tahir
Benarkan ku 'tuk berbicara...
Bicara terus ke hati mu.. Hati mu.. ( Hati ke hati ni...)
Hati yang penuh rasa ragu ( sejak dulu keraguan ini...membunuh!)
Jangan terus pergi
Tanpa mendengar ku
Mungkin mudah
Untuk kau terus berlalu
Nanti dulu
Berikanlah waktu
Untuk aku, untuk kamu
Ingatkah lagi waktu kau bersama ku ( itu yang payahnya, sering teringat! )
Kaku aku melihat mu
Lidah kelu sedangkan aku
Mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
Cinta pada mu
Ke tepi lihat ku berlalu ( kau tak sanggupkan? )
Pasti itu yang terbaik untuk ku
Tiada lagi mahu ku tahu
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu ( tapi....aku tamau kat mati dulu!)
Aku tahu
Engkau tahu apa yang mata ku tahu
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu?
Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihat mu
Sedang aku mahu kau tahu
Dengar kata ku
Aku cinta pada muBenci pada mu
Cinta pada mu
Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintai mu
Dan aku pergi
Tapi kembali
Benci aku mencintai diri mu
Ku benci... Kamu
Ku cinta... Kamu ( THIS IS FOR SURE!)

2 comments:

Azhariz Azra said...

drama minggu ini sangat...

nuff said. huhu

zua the great said...

lor,,,,sorg lagi yang berminat ngan akim ni ha,,,