Friday, May 08, 2009

Credit to YM...:O

Pic taken dari tmpt berYM...
Dekat dengan stn ketapi
itulaa stesen ketapi frankfurt...

Nasib baik ada YM...petang tadi, aku berjalan2 nak carik makan, bukan berjalang2...aku lapar, aku nak carik baked potatoe..lepas tuh LV msg, ada hal bisnes nak discus...so...aku cakapla akan online YM jam 5ptg waktu Frankfurt, dan 11 mlm waktu Johor..dan aku buat posting ni sbb nak ucapkan JUTAAN dan JUTAAN TERIMA KASIH kepada LV yang pinjamkan salah satu kamera yang dier ada kepada aku...if not, semuanya masuk dalam ingatan jerk... TQmy LV...



3 comments:

Siti Sapeah said...

Aiyoh, kantoi sangat bercik cur dgn Mahmoud Abbas dalam masa sama cam dgn lv u. Kelaz kan....

tuan rumah tgh sejuk said...

mahmod abas adalah makhluk tuhan paling seksi....

Siti Sapeah said...

katanya... kelaz... napa tak snap2 makhluk tuhan yang lain lagi??? berlendir jer tgk eye candy yg ada dekat sana. klu ai ke sna, harus buka booth sebijik kat tgh2 jalan. Boley gittu?