Thursday, May 07, 2009

Aku bukanlah nak show off...tapi mengenangkan aku ni bukan selalu pergi obersea...yela setengah orang selalu dapat peluang...so sebagai kongsi ajer...tapi, to tell u the truth, walau hujan permata di sini, aku tetap sukakan hujan batu di Malaysia, Kulai to be franked...hahahahhaha...and nothing compares to Bangkok..seriously...oh..maybe, aku ke sini tak bersama orang tersayang...yer..mungkin...tapi...aku Rindu gan ASAM PEDAS IKAN DURI!!!!....

Sebagai conclusion, aku listkan bandar2 yang aku pegi :-

1- Kopenhagen, Denmark
2- Odense, Denmark
3- Malmo, Sweden
4-Goterberg, Sweden
5- Koln, Germany
6-Bonn, Germany
7- Berlin, Germany
8- Munich, Germany
9- Frankfurt,Germany
10-Zurich, Switzerland
11-Praque, Checzh Rep.
12-Brussels, Belgium
13-Amsterdam, Holland
14-Luxemborg
15- Salzburg, Austria

Gosh...yang paling aku suka : Praque, Koln dan Zurich.....aku rasa misi aku tercapai sejak aku blaja dulu nak ke Praque, dan ia tidak menghampakan...Dear God! Thanks!..i am touched! kadang2 aku pkir, masa dlm train, masa sunrise or sunset, betapa GOD betul sayangkan aku...yela..beri aku peluang macam ni..tgk sunrise tmpat orang, tgk sunset tempat asing, GOD...tak ada banyak beza, but...i do love it...i am really touched...seriously, i am!

Salzburg tuh mmg cantik kalau cuaca dia ok, ni hujan,..mungkin Allah duga aku...anyway, it was a great place to see...been there done that..The Sound of Music...

cuma, aku tak dpt teruskan ke Budapest dan Warsaw...yelaa...masa yang tak mengizinkan ataupun mmg aku x brapa pandai nak uruskan iternary..well, i only have 10 days Eurorail tickets...imagine, dengan timetable yang kena match.

And.....i should say thank you to Eurotrain as well....1st class beb.,...tapi, makan kena bayar...ingatkan dapat free,...hehehehhehe...diorang bagi coklat jerk..dan as usual, aku amik lebih dari satu...lebih tepat lagi, 2 ....hehehhehhe..

Dear GOD, Please dont make me stop here..i wish dapat peluang lagi...apa2pun... CIntai Malaysia, Sayangi MALAYSIA..

1 comment:

Siti Sapeah said...

Katanya.... Nie entry feeling2 joyah sedey lah ni sbb trip da nak tamat. takpe2. Ada rezeki, boley pegi lg dgn ur LV. Walaupun...

nota kaki: Ai suka baca blog2 kertu yg tak sedar diri especially Elegi Sepi katanya...