Friday, July 13, 2007

Foto Part2






Ni pic setelah sampai di Stesen Hua Lampong, nak naik ketapi ( ketapi lagi..nak wat cmner LV is the train's lover...) utk ke tmpt penginapan






Waktu siang mmg sunyi sepi...apabila malam...huru hara!...tak caya?? cubalaa..

Tetap memilih J-HOuse kat Silom Road...dah berapa kali kami menginap kat sini..






Gambar ni bolehlaa kalau nak amik waktu siang2, tapi kalau malam2 tak sempat nak amik...dah kena tarik pemuda2 thai...Kami pegi Dreamlover tuh malam nanti..sajer nak isikan masa lapang!










Walaupun hujan lebat...tetapi LV kata kena pegi Chatucak jugak...sbb nak membeli belah..aku mmg teruja nak ke Chatucak..lagipun hujan kan air...tengok pic sebelah ni..LV aku basah kuyup..tapi..kenapa makin comel hek?? heheheh...



Kalau kat Indonesia diorang kata MACET...kat sini dipanggil Traffic Jam!







Kat Thailand Pun Ada Akademi Fantasia,,,LOGO yang sama..dapatkan Juara dier mengalahkan MAWI???? MUNGKIN tidakkk...Mawi kan World...heheheheh...




Aku nak citer sikitlaa...lepas dari ke chatucak...LV aku nak sangat pegi Thailand Cultural Village..kena naik train..aku ikutkan jerlaa..last2 sampai kat sana..kuar jerk stesen..nan adooo...yang ada..cumerlaa TESCO, Robinson dan Jaya Jusco..aku rasa macam ada kat Damansara plakk...hehehhee...aku tau LV dah rasa malu...yelaa..salah info..tapi..tahukah anda..dengan RObinson dan TESCO laa LV aku dok bercakap tak henti2 lepas balik clubbing dalam bahas Thai...aku kalau ingat benda ni sangatlaa kelakarnyerr....boleh dier merapu dalam bahasa thai!...sangat BIJAK pandai!

2 comments:

arezeo said...

awas naaaa.. mencarutkan I pasal Robinson, Tesco dan Jusco. Carrefour jangan lupa ekk..Oppsss.

improper said...

carutkan manjaa..u lupa ker..i yang sedarkan u..tak hengat??..