Friday, July 13, 2007

ANGKOR WATT - here I come...

Yelaa...mmgpun ikut iternary nak ke angkor watt pagi2...tapi nak buat macamana, habis clubbing jam 4.30pg..dahtuh banyak bahasa Thai LV aku kuarkan..so...terlajak bangun sampaila ke pukul 10 pagi...sedar2, LV aku dah muler membebel ( macam biasalaa..) tapi..aku tetap cakap amik train jam 1 ptg laa..LV kata..sampai di sempadan nanti malam..aku kata " we can find a way!"..dalam hati aku tak henti2 doa..so..bergegasla ke stn ketapi hualampong utk naik ketapi ke sempadan..



gambar tuh pada asalnyer memakai baju lengan panjang...tapi..sebab 3rd classs punyer ketapi..mmg takder yang 1st atau 2nd class...akhirnya aku tukar baju lengan pendek...perjalanan mmg seksa sbb dpt tmpt dekat gan tandas...pulak tuh panass.LV aku tidur terhengguk2...

tetap nak gak pegang Video kamera tuh...penting ...aSET SANGAT!

Sampai sajer di sempadan, aku dah mula memerhatikan ada tak alien ( orang luar laa...) yang nak ke siem repp..dari pemerhatian aku, ada 3 orang mat saleh..kirer oraitla..tapi LV bergegas2 nak amik gambar...


so...gambar2 dier aku amik cam ready x ready ( sebenarnye hati aku berdegap-degup!)




Pic ni sebenarnyer aku tgh dalam kekelamkabutan..sbb...fikir camner nak masuk sempadan ni...sebb cuaca dah nak gelap dan waktu pun dah agak lewat!.....tapi ..macm nampak takder masalah jerkk

No comments: