Friday, July 13, 2007

Angkor wat...cerita disebaliknyer

Mmglaa aku teruja sangat nak ke angkor watt...macam aku citer..ada 3 orang mat saleh@farang yang nak sama2 ke siem repp..camner aku kenal? masa nak ke border tuh..diorang sibuk tawar menawar harga tut-tut...aku cakap: guys..no point u want to argue about the fees. terus diorang amik tut-tut..

masa tuh aku kenal Mike dari Swiss, dan David dari itali bersama makwenya..aku tengok makwe david ni FRAGILE sangat..muker nak nangis jerk..asyikla mintak david cium..tercabar gak!... rupanyer dier takut kena MALARIA...lawak tak?Masalahnyer Mike ni suker provok..asyikla kata orang2 kemboja ni penipu.sudahnyer ada macam nak bergaduh plak..aku dan LV..diam jerk sbb semuanyer dalam budget..asalkan x lari budget oklaa...tapi..Mike ni boleh tak bawak cash..siap mtk tolong kami utk bayarkan tiket dier nak ke siem repp...aku cakap..aku x ada cash...senang citer..tapi..aku rasa dier baik..cumer baru berapa minit kenal dah nak pinjam..aku risaula gak kannn!.

Kitorang naik camry putih dengan jalan yang cukup menyiksakan...tapi aku suker sbb LV aku dok gan aku kat depan..Mike tuh kaki citer sangat..doklaa borak sampaikan tak larat nak layan..

sampai di Siem repp, mmgla dahla penat si pembawa tut-tut nak tipu plak..LV aku dah mulerla cakap bahasa Melayu-English..aku wat dunno jerk..badan dah penat..malas nak layan...tapi..Mike mmg betul, tmpt tuh mmg bestt!...semua free..basikal,makan pagi, air mineral, yang pentingnya...dapat kenal dengan ramai orang!...seluruh dunia..

selepas mandi, terus campakkan diri..tidur satu bilik 3 orang, aku, LV dan Mike..yang tak bestnyer..Mike dapat tilam besar..but...kipas angin terus kat aku..Fair !

No comments: