Monday, February 06, 2006

RED PARTY....Sungguh Istimewa

Hmm...disebabkan blog ini digelar elergi sepi...so..kenala update sikit..kang ada kata bersawang plakkk!....hehehe..

Tajuk kali ni REd Party : Sunnguh Istimewa ....sambungan ada lagi....ah....sikit terluka di hati!
Red Party di MTQ adalah sempena sambutan CNY 2006...memangla aku dah plan lama dengan LV aku nak tunjukkan kelainan skit malam tuh...aku dan bebudak SCAboyz yang lain pakaila bandana dan ikat kat leher...sajer nak tutup berlian..tapi, nampak gakk...ala..takperlaa.

Sebenarnyerr, ptg tuh LV dpt jemputan ke Pra-Red Party di Wangsa Maju, aku rasa dier nak tunjukkan kat aku rumah yang dier tumpang kalau aku x pegi MTQ sama2 dengan dier..atau..sajer dier nak bgtau yg kalau aku takder pun dier bleh dapat rumah yg selesa...so..aku pun stujula pegi...yela..kalau x setuju..nanti ruin mood dier..mood dier kena tatang macam minyak yang penuh satu dulang...jangan kasik tumpah!...hehehe..

Pegi dan makan..aku cam biasa jer...dok makan..dan LV aku pun cam tersipu2 malu..ntah kenapa!,..tapi aku tau pasal apa...yela..belum makan ubat!..

Masa balik dari Party tuh agak awal laa...dan sperti biasa...balik Hotel dan siap2..!..

Dlm pejalanan amik Kamikazey of SCA mmg sronok...saling romatik...pegang tangan..kissing...dan janji TDM la..U r mine la...I am urs laa...biasala..janji2 sblum ke MTQ...yg penting ubat kena telan!..hehehe

Smpai di MTQ, semuanyer bejalan lancar...tapi crowd tak ramai lagi..so..masuk jer LV aku dah mula cam tunjuk perangai...aku diamkan ajer..biasalah as i said before...aku clubbing nak enjoy..that's all!tapi....aku rasa LV aku ni sentap kat aku pasal terlupa sunglases dier tuh...
ntahla...aku macam penat nak pikir...rasanyer smua hal aku kena uruskan...dari segi suar dalam..dari sgi ubat gigi...semuanyer aku...mmg aku meradang...pasal yg lambt siap sebenarnyer dier...yela..dah LV aku kata dier kena looked damn classs......dah tuh..dlm bebel2 tuh..dier kata amik keter dan balik hotel, amik sunglases tuh..
aku kata..oklaa..awal lagi..dalam keter mmg x berbicara langsung..tapi aku tau..hati kami dok berbicara...sumpah seranah dan sebagainyer...
lepas amik tuh LV aku kata...dah jom pegi...dah terus ke MTQ..dance dan dance like hell....dan macam biasala..LV akan dakap aku dan kiss aku dengan ucapan ILU, sorry pasal tadi...aku cakap dahlaa...i know ur attitude!...and ILU2...

pasal show malam tuh sbnrnyer aku concentrate dengan show kalau berkalau dari ESTEE..yg lain..masa tuh aku dan pening!kakakakaka!

No comments: