Wednesday, February 08, 2006

ADAM, ESTEE....tak laratzzzzzzz

Pada mulanyer aku kenal Adam Estee ( lepas ni AE jer laaa...) masa baca komen dier kat blog aku..apa yang buat aku ingat sangat adalah Billboard Giordano dier. Aku takut sebenarnyer nak bertegur sapa dengan dier..yela..LV kata dier slalu terbang sana-terbang sini..Lunch kat Frankfurt,Dinner kat Amsterdam..dan Breakfast kat London..tapi,pelik gak sebab dier baca blog aku ni dan lepas tuh komen plak psl Lost and Found Nite..

Secara peribadinyer..aku jumper AE ni masa makan kek kat Narnia Park..kirernyer TERHARU jugak sbb AE boleh kata kek tuh sedap walaupun ianya nampak MURAH...sementelah ( ayat lama2 ni...macam sastera!) AE slalu kata dier makan kek slalunyer kat SR ajerk, tambahan plak komen2 dari orang kat situ yang mengatakan kek itu murah...aku peratikan AE makan sampai habis dan dua kali atau lebih..itu yang buatkan aku terharu sangat..LV pun cakap..AE yang makan banyak..mungkin dier suker ataupun nak amik ati...tapi aku rasa dier SUKER....hehehehehe...

Lepas tuh, slalu la jumper kat MTQ, AE ni pemegang besi Kerajaan Langit selain dari Kamal..kalau dah ada kat Kerajaan langit tuh,apa lagi..dier akan lambai2...Dier bgtau kenala lambai peminat..

Pendekkan citer...ada msg AE dalam YM aku yg buatkan aku yakin dengan LV...pasal lutut melutut tuh..AE bukan main meyakinkan aku bahawa hubgn aku dan LV kukuh...harap2 begitulaa.

Petang tuh, minum sama AE bersama Raptore dan LV aku buatkan aku lebih kenal dier..even blum sepenuhnyer..tapi, aku tau dier baik dan sering beri sokongan cumer...tak laratzzzz..banyak carutan dalam pujian..hehehehe...

AE : walau apa orang kata..kiter sebagai manusia tidak boleh memuaskan hati semua pihak..kiter tak boleh paksa orang suker kiter..biar apa orang kata...biar apapun...asalkan kiter tau sapa kiter...TAK LARATZZZZZ...

* aku tak memihak mana2 pihak..bagi aku semuanyer aku sayang...tapi yang aku lebih sayang LV aku laa....muwahhxxxx...

No comments: