Wednesday, February 08, 2006

CSI : LAS VEGAS

Malam tuh...aku tak leh tidor..mungkin kenangkan LV..dah tuh aku layan la channel 17..maklumlah dah malam2 buta..malas la layan yg slow2 kan..dah tuh aku TERtonton CSI.bebudak ofis aku kata, CSI ni mmg best walaupun aku kadang2 miss jugak..yela..bukan aku follow sangat CSI ni...
Tapi..malam tuh mmg aku tengok dari awal sampai akhir..kisah NICK yang kena letak dalam balang kaca macam keranda dan ditanam dalam tanah!....memang TRAGIS...lepas tuh ada kamera connection plak sambung ke CREW CSI...aku sesak nafas tengok NICK kena macam tuh...aku dapat rasakan btapa crew CSI yang lain bersusah payah...yang paling aku ingat sampai skrg adalah masa NICK acukan pistok ke leher dier..macam nak commit bunuh diri...perkhh.....

Tapi...apa yang aku tengok dan concludekan di sini..betapa sayangnyer orang pada kiter, sekiranyer kiter berbuat baik pada orang..yela..kadang2 orang cumer ingat KEJAHATAN kiter..walaupun SEKALI kiter buat..SEMUA KEBAIKAN kiter lenyap dalam sekelip mata walaupun BERIBU kiter buat..

Skrip yang paling powerful masa last tuh : I want my man back!....aku mmg sedih..tatau plak aku boleh nak leleh!....tapi..aku kenangkan btapa sayangnyer crew CSI pada NICK....

Aku rasa aku bukanlah NICK...aku adalah salah seorang dari crew CSI dan LV aku adalah NICK, sbb itu aku sanggup buat apa saja...heheheh...

No comments: