Friday, February 10, 2006

PERLUKAH CELAAN DAN HINAAN ??????

Petang itu,aku off hp pasal aku nak tidor..tamau kena ganggu..( macamla hp aku slalu berdering kann!)..tup2!! aku rasa tak sedap hati..aku on hp..perkhhh....5 misscalled beb!...matila..matilaa...kena maki ni nanti...tau2 jerlaa kalau 5 misscalled tuh mmg penting tuh...kalau stakat satu tuh...sajerk jerk nak investigate..kekeke...

.....aku on hp dan call balik...aduhhh....sayu...sayu...sayu....rasa sayu dan syahdu...semuanyer tentang crita sayu dan syahdu..aku tenangkan LV..aku support dier...katakan semua ni bukan salah dier!...semuanyer..dan aku tenangkan dier berkali2...dah tuh..aku sambung dengan sms ( kredit dah kurang la tuh nak call!...kekeke)...beri dier sokongan..dan dibalas dengan ok..dier dah ok..aku lega..tapi..bukan 100% lega..masih ada keraguan disitu!..

Pagi ini, aku sms seawal mungkin dan tanya condition LV...dier dah ok..aku rasa syukurla...

BUT.......Ntah kenapa..aku rasa dier muler marahkan aku...atau dier ada marahkan orang lain dan aku jadi punch beg dier....teruk aku kena...macam2 hinaan...yang paling aku terkilan...SUDDENLY I HATE U LIKE HELL...aku rasa mungkin cara aku bgtau dier tentang plan dier tuh dan ntah apa lagi yang aku tak ingat..aku banyak kejer nie...pagi tadi belambak boss baru bagi aku kejer..pening sangat, dalam masa yang sama, LV bgtau semuanyer...aku cuber bgtau dier..HASILnyer??? dier maki aku...tak cukup dengan itu...pegi announce dekat semua orang!

Persoalan di sini...perlukah kiter menghina...mengeji orang yang kita sayang ( mungkin dier dah BENCI kott!) di khalayak ramai...aku malu,...nak marah? nak wat per? sbb itu cara dier...dulu penah skali...bgtau semua orang aku B...td, masa tuh aku giler sedih...kali ni, boleh dier kata aku K.....bi. tak per...aku rasa sangat terhina!..Mungkin dengan cara itu LV aku rasakan yang aku layak diperlakukan sedemikian...

LV : terpulang...terpulang...apa jua andaian yang dibuat, kalau ini caranya LV jadi senang hati...jadi hati lapang...terpulang...

*** entry kali ni macam sedih kannn???

1 comment:

Kelomok said...

AAiyooo ader blog rupernyer..aku rasa aku org yg paling last tahu...hanjs tau...anyway..uols taknak letak TB ker..senang skek anta msg