Friday, February 10, 2006

Wan Rizal,Wan Khai.Nora,Nouri.....apa yang sama?

Nama-nama di atas adalah nama yang datangnye dari hati ikhlas aku...iaitu nama yang dimiliki oleh sorang insan yang mempunyai HATI yang LUHUR...Teramat LUHUR..

Wan Rizal ( nama sebenar ...lepas ni WR ajerlaa ) mmg aku dah noticed sejak zaman Bbar lagi..yela SI wat show..aku peratikan yang dier mmg ada kearah CT..lenggok dan semuanyer...hehehe...tapi..apa yang aku bangga sangat adalah dier insan yang cukup RESPECT orang lain..jarang aku tengok dier menghina,mengumpat,mengeji apatah lagi memarahi orang lain...LV? slalu aku kena..hingga saat ini pun habis aku kena..tapi..nak wat camner..itu saja yang boleh puaskan hati dier..

WR ni aku kenal rapat masa kat Narnia Park..masa mula2 tuh nak tegur...alamak...malu gilerk..yela nak tegor orang2 FOFULAR...tahap Artis kan..aku cam menempel ajerk..nak mulakan bicara pun..perkhh...susun ayat dulu...takut ada terguris kannn!! ishh...mungkin ada kata2 aku yang guris hati dier masa muler2 kenal..yela..masa tuh aku tengah pening kepala...tapi..WR tau kot yang aku tak maksudkannyerr...

Sapa boleh luper lagenda WR ni masa dier pegang kipas...tenggi-tenggi,kepala bali..eh..klapa bali..dan dengan baju tidurnyer itu,,,pukul gendang tuh...jangan tak pukul! hehehe..aku takkan luperkan semua itu..dan yang paling aku rasa Bangga dan touched sangat...sanggup dalam penat2 menghiburkan orang datang ke Narnia Park dan makan kuaci sama2...padahal Kuaci itu sangat nampak KEMURAHANnyer..Thanks WR..

Sampai saat ini, kalau aku ada kat YM, yang pastinya samada aku ataupun dier akan PM dulu..itu yang aku katakan...dier ni punyer hati yang Luhur..ceritala pasal apa sajer dengan dier...dier tau ajerk membalasnyer..

kpd WR : salam sahabat dari aku..aku tau WR ni punyer hati yang sangat TERPUJI...REspect, Luhur dan sentiasa memahami...teruskan usaha dalam apa jua yang datang...PLSSSSS....jangan patah semangat dan jangan tinggal DAku!....perkhhh!...

LV : ingatkan masa kiter sama2 WR dance dalam satu bulatan kat MTQ? best kannnn????

No comments: