Friday, January 20, 2006

NEW YEAR EVE YG HEBAT DAN BEST!

perkhh...tahun baru 2006...sebenarnyer, aku dah rancang padan tahun 2006 ni aku nak celebrate gan LV sepuas2nyer..nak buktikan Cintanyer aku pada dier...dan dier pun adalaa janji2 yang dier ucap yang aku kdang2 tak amik pedulik sangat..yelaa..masakan tidak..janji itu kadang2 tidak dan dilupakan oleh dier langsung!

LV dan aku pegilaa MTQ malam tuh...memang meriah...meriah yg amat sangat...sblum tuh aku paking kat Al-Arabia..yelaa...dalam hujan2 tuh, dengan baju baru beli dari KLCC topman...memang kelakar...lepas tuh LV ajak pegi Times Square nak beli sluar..hujan beb...hujan...

31 disember 2005 - hujan...aku rasa itu petanda yang baik - hujan rahmat!

Sebelum ke MTQ, sambutan New Year di depan Mc Donalds bsama kawan2 yg lain,meriah dengan bunga api letupan dan sebagainyer..lepas habis jerk...terus ke MTQ tanpa buang masa..yela.MTQ katanyer tutup jam 5am...Happening laa..

Hmmm....malam tuh memang penuh sesak dan paling menyesakkan adalah kerana aku kena makan kek..dan waktu itu jugaklaa aku rasakan macam ada satu prasaan yg mana tamau lepaskan LV aku ...aku terasa dalam sayangnyer aku pd LV aku...tatau plak dengan dier...tapi..aku ada bisikkan pada dier...masa kami danced dan kissing kat dance florr....eh..kissing ker? ala....kawan2 dah biasa gan kami..!

Utk LV : biarlah 2006 ni menjanjikan hubungan yang lebih kiter hargai dengan diri masing2, biarpun abg tau hanya abg yg betul2 sayangkan hbgn ini..u sayang jugak hbgn ini,tapi..abang lebih skit laa...MWAHxxx....

1 comment:

hisyam abbas said...

jeles...abg Im...........