Monday, February 06, 2006

Bincang Petang bersama Abg Putera..

sebenarnyer abg putera aku kenal masa aku sajer main2 masuk dalam YM...dier menyalak mintak sorang mamat ni profile, aku nyalak sama laa...dah tuh mamat tuh kuar dari room kerana dihalau, alasan? tak memberi profile!...masa tuh jugak laa aku kena salak dek abang putera ( slepas ni panggil AP ajelaa )..Disebabkan takut kena halau dari room tuh...aku pun bgla blog aku ni...dan diterima dalam room itu...Lawak kan...memang lawak!

So..Cerita disebalik Date gan abang Putera ni...rupernyer dier dah lama nak blanja makan aku gan LV...tapi malu...aku rasa patutnyer aku dan LV yang lebih malu..yela..nak kena blanja..bagi aku ok jerk..tapi LV ni agak keberatan, yela sbb dier pun bukannyer suker sangat dilayan macam tuh oleh orang lain selain aku...hehehehe...

AP pun amik kat hotel dengan keter mewah dier..aku nak dok blakang gan LV..tapi takkan la nanti dier macam SUPIR plakk..dahla kata nak pakai T.Acheh....jadik aku dok depan...so borak2 la..dan kami sampai di The Curve..semua decision atas aku..nak mkn apa? western?Chinese?Japanese?thai?semua ada...aku pilih western..bukan pasal apa...senang dekat gan tempat kami parking keter...dari melilau2 tak tentu hala kan AP...tapi AP mmg pandai jadi tuan rumah..layan aku dan LV bagai nak rak...smpaikan tangan dier terkena pencungkil gigi dan..bertraburan laa pencungkil gigi itu..

Satu perangai LV aku yg terserlah disitu adalah suker memberi arahan..bayangkan, aku disuruh rakam video..dah AP ingat nak amik video ttg dier..tup-tup pasal LV aku..ah!..malu AP masa tuh dan dier mmg pelakon yang baik..Satu perkara ttg AP : dier mmg Camera Friedly...sah!sah!sah!...kalau di jemput mengacarakan Parti Cit Cat..habisla Azwana tuh kena pukul straight to the drain! tapi yg paling best masa mengurat budak2 waiter tuh...mmg melets laa depa tuh..AP ala2 macho giteww..soalan2 laserr...!

Aku tau LV aku gembira..yelaa..dapat makan dan borak2..yang pentingnyer hanya dier sorang makan Rum Chicken..dah namanyer ubat kannn!...aku perhatikan LV aku masa tuh, aku rasakan btapa aku bertuah memiliki dier..walaupun perangai dier NYSE....tapi..masa tuh aku sayang sangat...sangat sangat kat dier...mmg sangat2....

LV: mungkin LV x sedari yg semakin abang peratikan LV....Sayang dan Cinta makin meluap!...luap!...luap!...mwahhhhxxx....

Abg Putera_70 : bukan makanan jadi isu disini...tetapi kesudian AP untuk bersama2 kami sudah memadai..Sronok berborak...sronok bergurau dan semuanyer...akn terpahat dalam ingatan..THANKS SO MUCH AP!....cup!cup!

1 comment:

zack said...

i'm really touched with every single words that you've put it nicely...sesuatu yang jarang diterima