Wednesday, February 08, 2006

INTAN EZLY...HATINYER SESUCI EMBUN YANG ADA INTAN..

Intan Ezly...masakan orang tak kenal..sungguh baik budi pekertinyer...dalam sibuk berFUTSAL, masih ada masa untuk hiburkan orang..dalam sibuk tugas sebagai orang penting OPEN HOUSE pun masih sanggup senyum dan melayan karenah aku dan LV..itula intan...

Aku kenal intan pun melalui YM, pada mulernyer macam ni, LV aku kata dier chat gan Intan,"gadis" yang membawakan lagu di MTQ...dan agak teruja..aku pun terus PM dier dan bahasanyerr, mmg sah dier RATU...
tapi...mmg kalau jenis orang yang personalitinyer baik amat...cepat FOFULAR...dalam dua hari Intan dah jadi RATU dalam room...tukang cerita..

Masih aku ingat, susah payah intan berTAWAF kat MTQ sbb nak dance bsama aku dan LV...jenuh cari katanyerr...aku rasa terharu sangat!...tapi...puas laa..sbb dpt gak dance sama dengan Intan

Intan : petang tuh..dier ajak aku dan LV aku shopping kat SW..LV ni lambat bersiap..aku agak risau..lepas paking jerk terus carik tmpat makan...dan..intan pun sms..dier boleh dengan mencemar duli mencari aku dan LV utk joint sama...Intan...Intan...sungguh MULIA hatimu..Semulia RATU..rasa bersalah pun yer..satu: pasal buatkan dier terkejar2 nak jmpa kami dan dua: tak pasal2 intan terpaksa makan sama hot plate...kesian..sorry..intan, im tau yang intan tgh diet pasal ada MWlyh kannn...tapi..lapar laa..lapar...
yang bestnyer ada tarian singa tuh,seolah2 meraikan ratu yang berkunjung..

Shopping gan intan senang ajerk..ikut ajer mana dier nak pegi..yang bestnyer aku dan LV macam Bodyguard dier..kan intan, masa nak lintas jalan tuh kami cakap...beri laluan..beri laluan...aku sronok bsama Intan petang itu...

Pasal LV, mungkin dier tau ada citer sebaliknyer..yelaa.dier perasan ttg aku ptg tuh..tapi apa nak buat...dier yang mulakannn....dan aku jugak yang maafkan...dah sayang kann...nak wat camner!

Intan : hatimu mmg mulia...tiada lain..selain nak mengatakan bahawa dapat kawan dah cukup bersama intan..tapi dapat bershopping bersama adalah "hari ini dalam sejarah"..Cupx.....Cupxxx....~!

LV: petang itu, mmg ada kegurisan dihati..mungkin LV tatau atau tau, dan nak menduga..apatah lagi nak abg cakapkan..dah itu kegemaran LV, cumer abg cukup pemaaf orangnyer..dan u know how to switch on!..

No comments: