Friday, March 10, 2006

Bangkok....The Story..


Agak lama tak update blog...tentu ada yg masih gelarkan blog alergi sepi...biasalah... Nak citer sikit pasal bangkok ni....hmmm...perjalanan jauh tak terasa sebab bersama CKAgL..tapi ada jugak insiden yang asyik tak kena di mata dier...masih aku ingat lagi, hadiah bday aku dier pakai campak ajer sebab aku terhilang Kamera Digital...satu malam aku merokok kat dalam tandas hampir 20 btg dalam satu masa...hish..mtk2 janganla kena cancer...simpang malaikat...
Sebagai balasanyer...CKAg telah membuat keputusan utk tidak tidur bsama aku dalam gerabak..( utk makluman ketapi BKK dari AOR ni pelik skit...biler ptg jam 8mlm tmpat duduk jadi tmpat tidur atas bawah..) so, CKAg tidurla atas...aku amik jalan mudah..malas layan..lagipun i need rest! so..aku tidur la...mmg nyenyak! bayangkan dalam ketapi..ada ayunan..hehehe..aku tau CKAg tidur dalam keadaan yang BANCI dan menyumpah seranah aku pasal kamera Digital..aku x sedih pasal tuh..tapi yg aku sedih dier pakai campak ajer bday Present aku...
tapi....bila waktu jam 3 pagi..aku rasa ada orang tidur sblah aku..macam pic kat sblah tuh...hmmm...ada ucapan Sorry plak tuh...hapa ni??? kenapa?? aku tak kisah langsung...tapi...dah dier buat macam pic atas tuh...terus hati jadi sejuk...hehehe..dan tidurla dalam dakapan...heheh

Lepas ni la aku citer pasal ketibaan di BKK dan apa insiden2 yang menyebabkan WWF berlaku..dan kenapa...dan tak luper kenangan manis bsama CKAg di BKK....Tunngguuuu!

No comments: