Monday, June 09, 2008

Rizal's Park..what a park!..best !

LV membeli flag Philipines dan aku tukang bawa dan pamer..Pic taken kat Manila Bay..cadangnya nak tgk sunset ...tapi..agak gelap ari tuh sbb mendung ...berarak mendung kelabu...

Banyak sangat arca/scupture kat sini yang buatkan aku impressed..anyway.. arca yang ni buatkan aku kagum..kerana banyak boleh diterjemahkan..adakah sex position? adakah penyesalan..bagi aku.. ini adalah arca pembalasan...hahahahaha...lu pikir la sendiri!


Pic taken masa rehat2 sambil dengar lagu yang familiar dendangan sweet charity..( nampak sangat aku dah senja...hahaha)..lagu jika kau bercinta lagi...cintailah sepenuhnya..best wooo..tetiba rasa terpana oleh asmara...perkhh!.



mak cik ni pun sama menghayati lagu tersebut...dalam kesedihan,,,tapi mungkin jugak merehatkan kakinya yang pendek sebelah..macam2 orang kat Rizal's park ni!..buat suspens jerkk!

Nilah namanya catwalk...hempas..jangan tak hempas...


Dalam LV dok hempas jalan tuh..ada gak yang tidur kat atas rumput..bayangkan kat Dataran Merdeka ada macam ni...sah! kuar Harian Metro muka depan, takpun Majalah MASTIKA..opss..Mastika????

Aku dapat capture tugu ni...rasanya orang Melayu adalah orang yang pertama menjejaki Manila..namanya pun Sulaiman...eh..Sulayman!
Peratikan...The BRAVE MUSLIM....bravo!




Ketiga-tiga pic ni boleh diterjemahkan betapa seseorang akan merasa bangga hingga hidung kembang dan senyuman melerek ke telinga kerana namanya berada di mana2...banyak kali jugak ditunjukkan bukti dengan mengeluarkan kad pengenalan Mykad..utk mengesahkan namanya diabadikan di taman tersebut kepada rakyat tempatan...sapakah itu???

banyak arca kat sini yang buatkan kiter kagum..!

No comments: