Wednesday, June 04, 2008

MABUHAYYYY....MANILA

Naik tangga di pintu belakang lagi cepat...aku suker sebab nanti diorang served makanan dulu!.. benci laa leher tuh ada garis...dah macam GAJAH!


Sebagai orang yang menyayangi pasangannya..segala urusan meletak bag diletakkan di bawah batu jemalanya...menurut perintah..kata kengkawan aku kena QC...ntahlaa...!

Perjalanan mengambil masa 3 jam 55 minit..lebih kurang 4 jam laa..dalam kapal tebang, aku dok tidur..bak kata LV..melengkior macam ular...nasib baik dia tak cakap GAJAH!...hahaha..

Belum pun take off, aku rasa nak tidur sangat...mata aku mengantuk giler...tapi flight agak penuh..if not, haruslaa aku amik seat sebelah..leh baring!


tapi..sebagai orang yang menjaga perasaan pasangannya...kenala amik pic berdua...kan berdua lebih baik.....adakah kena QC? ntahlaaa..

Suker pic ni...comey sangat..pengako sayo LV Kong MAHAL!

Pic taken masa pramugari pemungut sampah sarap ni menghidangkan makanan..lepas ajer dia tau aku amik pic...terus dier cubit aku...



sampai jerk di Clark airport..aku rasa macam sunyi sepi jerk...dalam hati aku " eh!..Metro Manila seharusnya banyak skycrappers...rupanya, clark airport terletak 2 jam dari Metro Manila..so..merasalah kena carut gan LV kata aku tak wat homework...tapi yang aku suker naik bas dari clark ke metro manila..selesa ya amat!...
Masa kat imigration tuh, LV kena tanya pasal bawak kamera gedabak dier...bag aku isi baju2 jerk..tak derk masalah..lagipun diorang kata muka aku macam Pinoy...so..agak senanglaa aku ! tapi LV kata kamera tuh adalah untuk dier bukan utk tv..lantas imigration officer tu kata LV adalah press...yang aku suker sangat adlh officer tuh tua..masa yang agak muda nak datang, kami terus blah...mungkin kalau yang muda tuh banyak plak soalannya!
saat menjejakkan kaki ke airport...panas gak !..ramai orang berduyun2 nak ke dalam..macam acara larian obor!...hahahahaha

inilah bas yang sangat selesa...dapat tidur dengan nyenyaknya...

No comments: