Tuesday, June 03, 2008

MANILA KONG MAHAL...LV KONG MAHA MAHAL!

Belum pun habis citer pasal Songkran kat Bangkok, dah pegi MANILA plak..so..aku rasa citer Songkran dah Basi laa...mungkin ramai kata dah lemau..tapi lemau-lemau pun memori Songkran bagi aku meletoooopp.
So..aku nak citer pasal pegi Manila arituh dari 24 May 2008 - 28 May 2008..
to tell the truth, aku mmg dah lama sangat nak ke Manila ni..pasal apa?? yela..kan banyak pic2 PINOY..jadi aku nak tengok sendiri dengan mata kepala aku adakah PINOY ni hebat!..wah!~

So, Perjalanan mmg memenatkan, namum..malam sabtu tuh tetap pergi ke BB, clubbing sblum ke the BED ( Manila )..aku nak ucapkan kat sini, terima kasih kepada LV kerana memberikan "quickie" yang terhebat!...wah!~

Pagi lepas clubbing tetap pegi ke Narnia Park..jumper kengkawan.. tapi...bukannya niat aku nak xsyen cakap nak ke Manila.aku pohon jangan salah anggap yerr..masalahnya..inilah kali pertama aku merasakan pegi ke LCCT dalam keadaan penat tetapi PUAS...puas apa??? hahahahaha..Dear Diary...!


Pagi2 dah kena g LCCT, naik bas jam 5 pagi..aku cakap gan LV...terus tidur..jangan nak borak2..dan terusan tidur dengan nyenyak..dan lepas tuh sampai LCCT..ramai manusia kat situ..dan nak check in pun ramai..hmm...pelik gak aku..ramai jugak nak ke Manila..must be interesting nie!..

Dalam bas utk meneruskan perjalanan ke LCCT..."penga ko sayo"


Pagi yang gelap di LCCT...penat tapi PUAS...lihat kedua2 wajah yang PUAS...hahahahahaha

No comments: