Wednesday, September 10, 2008

Sayang Atau Obses diri sendiri???




Aku masih lagi pasang lagu2 raya kat opis ni...biarkan!...the spirit is there!..setakat ni posa mmg x ada bocor dan malam tarawikh baru bocor dua kali...aku berharap sangat dapat lailatul qadar tis year...

Sajer jerk aku nak cerita pasal dua perkataan...
Love Urself adalah ungkapan yang selalunyer kalau kiter mtk nasihat orang..tapi ada gak yang
Obsess ur self!...

Imagine this...kadang2 kita tengok pic lama2 kita...kita kata...ya allah..hensemnya aku...badan aku sedap laa...buatkan kiter naik ghairah tengok pic kita yang lama2 tuh...adakah itu sayangi diri sendiri ataupun obsess dengan diri sendiri..

Ada satu kejadian, dalam bilik hotel semasa di Blackpool dulu, asyikla mengintai orang yang ada kat bilik bertentangan, kata orang tuh dok mengintai kita...dan orang yang mengintai tuh perkhhh....satu kurniaan tuhan pada kita...dan kita pun dok mengintai dier balik disebalik langsir..lepas tuh bgtau kawan kita..ada orang mengintai kita...dan biler kawan kiter tgk balik celah tingkap...WTH, itu adalah refleksi dari cermin bilik kiterr...dan orang yang ada kat bilik betentangan itu adalah diri kita sendiri...lain perkataan, kita mengintai diri kita sendiri ...waduh...itu adalah sayangi diri atau obsessi diri sendiri???


Aku admit, aku mmg kalah dengan lips...lantakla orang nak kata apa..bagi aku lips adalah segalanya...tapi aku rasa lips aku x menghairahkan...dan aku tidak obsess dengan lips aku!..

Soalnya : Samada sayang atau obsess....yang penting kita tau sapa kita!...
Selamat mengharungi lagi Bulan Posa...biler masuk minggu kedua ni mulalah hotel penuh dengan orang2 makan buffet...aku mmg x brapa gemar g hotel masa minggu kedua...kalau ada client nak blanja, aku pilih tarikh awal minggu dan minggu akhir ramadhan, baru rasa selesa!...tak percaya??? cubelaaa..
ps: sekarang lagu setitis cahaya di ailfitri : Aishah!...

No comments: