Monday, September 08, 2008

MISTERI UW ...

Pagi ni jugak masa sampai kat ofis, LV called...sebenarnya citer ni lama dah tapi aku cumer wat biasa2 jerk sbb masalahnyer LV ni kalau barang peribadi suker letak merata, aku dah warning rumah baru ni kena letak barang satu tempat, tak kisahla barang peribadi, bukan peribadi mahupun barang cur!...hahahahahha!...
Al-kisahnya, kes UW ( underwear ) hilang adalah sesuatu yang perlu di berikan perhatian.kalau setakat sehelai mungkin tak kisah sangat...tapi dari yang diberitahu kepada aku dah banyak UW dier hilang...yang mahal2 plak tuh...aku jadik geram plak..yelaa..nak wat apa kalau nak curik UW ni kan? adakah untuk menghilangkan jerawat? atau...ishh...takkan ada orang nak guna2 kan LV aku? mungkin yer...tapi..

Aku peliklaa...kenapa selalu UW dier hilang? dulu masa rumah lama, mmgla kawasan tuh ramai penduduk...tapi kawasan rumah baru ni kawasan elit...takkanlaa nak curik gak? atau LV ada secret admirer? tapi takkan UW jadi mangsa..bagi ajerla coklat ker, leh aku makan sama...atau LV sebenarnya ada stalker? ni yang ngeri aku dengar ni..

apa2 pun aku haraplaa UW tuh salah letak ker..apa ker...dan yang paling penting aku nasihatkan LV, sidai UW ni kat dalam rumah..kat bilik air yang aku dah pasang ampai tuh..kan bilik air ada dua!...dah!...jangan sidai luar lagi..biar orang yang curik tuh geget jari...nak lebih sadis lagi, pasang CCTV...ha...dapat tangkap pencuri UW...mesti masuk METRO , paling busukpun masuk dalam rancangan Kring..kring...Aznil,,jawablah!...ha..hahaaa...
Soalnya : LV kena berhati2..jangan sidai UW main sembarang jerk..!

No comments: