Thursday, August 27, 2009

THE MOST EXPENSIVE SHIT..


Giler btul..begini ceritanya : aku dah lama sangat nak membuang mole ni..aku rasa tak selesa dengan mole kat muka aku ni, besides, kengkawan cina aku majoriti kata tak elokla ada mole kat muka aku...kiranya fengshui x baguih la..so..sejak dulu lagi aku nak buang, instint aku kuat suruh buang...tapi bukan saja kengkangan masa, tapi juga kengkangan peruntukan..hehehhe..cuma harituh aku TEKAD..aku browse internet nak dapatkan info...dan aku terus g tempat buang mole tuh...cina pompuan tuh pelik pasal aku dengan office attire lagik..dan biasala...bgtau pasal mole kat muka aku tuh tak elokla...sama macam kawan2 cina aku yang lain cakap...dan aku pun mmg dah tekad nak buang...GOSH...it cost me RM300...giler kan? after bargaining, dapat RM250; then, aku pun buatla...
wahai si lalat yang memberak ke atas muka aku...betapa mahalnya tahi kamu!..

1 comment:

siti sapeah said...

tepek lah gambar eh!!!