Monday, August 10, 2009

Fasal Filem


Ntahla...malam tuh kakak aku beria2 sangat nak tengok TV pasal Festival Filem Malaysiake 22 yang diadakan di KK, Sabah...what can i say...BORED!...Anugerah yang sangat GOMEN...tapi kakak aku nank tengok sangat pasal dier minat giler dengan Fahrin.


Tapi yang aku nak katakan kat sini adalah tentang FileM Omputih yang aku suker sangat selain LEgend Of The Fall dan Dead Man Walking. ( citer melayu aku suker gak..tapi tak brapa beri kesan sangatlaa...lepas tengok..terus tak hingat!..). Citer omputih yang aku tengok sangat berkesan adalah Shawshank Redemption...perkh...best giler...Tim Robbins belakon...walalupun aku tak brapa suker Tim ni...tapi watak dier mmg best...dari seorang yang sangat baik, dipenjarakan, menjadi seorang yang sangat determine dan smart...( begitula kalau orang bijak pandai masuk penjara...semuanya ikut akal...)...Antara Quote yang aku rasa sangat berkesan adalah : The Funny thing is, on outside, I was an honest man, straight as narrow. I had to come to prison to be a crook ".. Kelas kan?


Aku pasti ada tak filem yang menusuk kalbu korunk?

No comments: