Tuesday, April 28, 2009

Prague ....i am on my way..Insyallah!

Bas yang boleh bawk keliling Luxembörg...aku suker color dier..

#Bandar Luxermbörg---simple tapi orang2 dier asyikla cakap..i dont know...hanjeng x?
Tiba di Köln...Dome yang sangat besar dan HUGE!
bandar Göterbeg,Sweden...tenang air dier kan!
Sukerlaa pemandangan macam ni...tenang dan damai...ada 2 color jer..biru dan kuning!
NI poster kat stesen ketapi Zürich...yang pasti aku tenung lama...

Orang dok berkursus..tapi tetap rasa nak berfoyang2 kan...bukan apa...30April sampai 2hb Mei kan cuti...so..sebelum aku pergi ke Berlin baiklah aku gunakan sepenuh-penuhnya eurorail pass tuh...terlintas plak aku nak ke Warsaw..tengokla nanti..tapi...aku nak pegi jugakk...kawan aku yang sorang tuh arituh dah merata dia pegi..sampai dier citer kena tahan dengan polis serbia sbb dah masuk serbia..giler budak cina tuh...

No comments: