Monday, April 20, 2009

ITS COPENHAGEN!



Aku sekarang berada di Copenhagen, Denmark...semua detail penerbangan telahpun berada di blog LV aku..pandai2 la carik...THANKS my LV sebab usahakan segala details...U should know how i feel bila nak berangkat...
Cuaca ok, panas tapi sejuk..sampai sajer waktu pagi, jam 7.30am..dari airport menaiki metro ke Royal Library..sbb hotel aku dekat dengan tempat aku akan meeting esok...so..harini tak der apa..just jalan2 carik makan...kpd my LV, macam terasa lain tak der bersama...mmg lain!...
Bandar Copenghagen ni senang jugak nak predict...jalan2 dia walaupun susah nak sebut, tapi sangat senang...sesat sikit, tanyala orang yang ada kat situ, sangat helpful!...yang aku suka adalah bangunan2 dier yang sangat menarik dan berbagai warna..nak letak pic kat sini...tapi biarla dulu!...biar pic CITY HALL dulu!
tapi..yang bestnya tengah bandar dekat dengan city HaLL ada taman tema, TIVOLI...ada rollercoaster semua..kalau LV ada, mrasalah dier paksa naik!....
sekarang ni aku tengah minum2 latte diwaktu petang, sambil update blog!...konon2 mrasa macam street cafe, tapi minum latte, muka tetap jawa!...what can i say!...i am lonely in Copenhagen.

3 comments:

arezeo said...

dah tiba pun my LV kat copenhagen ek... ... kalau bleh letak la ur pic sama kat sini. nak tgk aaaa... rnd gl gl

Kelomok said...

finally..not indon n thailand.. -__-"

TUMPANG BLOG said...

i nak balik Ipoh selalu gak lalu Copenhagen... eh.. jap... silap.. its GOPENGHAGEN