Saturday, April 25, 2009

ITS KÖLN...GERMANY

Odense..north side of Denmark...tersalah train..dah sorang2...turun ajerlaa...Jawa sesat di Denmark...hahahahaha
ni butik ZARA kat Malmö, Sweden...kalau LV ada sama...mesti borong sakan..ada sale, aku beli kasut sukan dengan harga SWD Kroner249...sbb tak larat nak pakai kasut kulit nak jalan2...melecet!
Bandar Malmö, ala2 dataran merdeka...masa ni dah hujan renyai2..
Ginila jadinya kalau g jalan sorang2...ni dpn kedai LärgerHouse..jual barang2 ala2 ikea...
Trademark Kopenhagen..ada mermaid..jalan punyerla berbatu2...alih2 kecik jerk..boleh katakan macam penat jerkk jalan nak tgk statue kecik camni..tapi...dah masuk dalam MUST visit..
Inila dier MUST SEE..mmg cantik..cumer aku x brapa pandai amik angle..so..asal adoooo!..

Achtung.,.GERMANY.
semalam aku bertolak dari Köbenhaven, Denmark ke Köln, Germany...selama 4 hari di Denmark, sempat laa aku merayap2 ke Malmö dan Göteberg, Sweden...terima kasih kepada Eurorail Pass..senang sangat..just hop in..naik jerkk...konduktor pun x cakap banyak..

Dalam train, aku amik bed yang muatkan 6 orang...yang ni kena bayar DKKroner 150...sbb amik CNL..jadinya dalam kabin ada 6 beds...mrasalah berborak dengan Danish...

sekarang aku kat Köln, jam 11 check in hotel, lepas tuh terus aku nak naik ketapi ke Luxermborg...dah cuti hari sabtu...nak clubbing? hmmm...x ada LV mmg aku x berani..lagipun diorang x brapa layan asian..esok ahad, aku rasa nak g Zürich laa...biarla aku korbankan waktu tidor aku...jam 6 pg kena bertolak...biler lagi kan...orang lain banyak dapat pluang g europe...aku ni kadang2 jer dapt..so...walaupun sorang2...aku tetap gigihkan diri..i wish my LV ada sama...walaupun kadang2 dalam trip kitorang ada gaduh2...tapi..biler sorang2 ni..part gaduh tuh yang aku ingat...huhuhuhu

7 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

sronoknya jalang jalang cari makang...

siti sapeah said...

huhuhu~ best lah dia....

siti sapeah want said...

chantek tong beskot tu... tp org yg menggeletes dpn cam tu pn chantek juga....lol.

tuan rumah said...

siti sapeah ni mmg kelas punyer komen....

Siti Rospeah said...

kanz...

Azhariz Azra said...

teringin la tu nak pose2 duyung bogel tepi laut!

tuan rumah said...

azham....ada aku kesah!
i imagine ko yang gentel rambut sambil pose duyung...z bother!