Tuesday, February 03, 2009

TAHUN LEMBU


GONG XI...GONG XI... tahun ni tahun lembu..ramai kata, kena kuat kerja..tapi yang sedihnya jadi mangsa korban..apakah yang tersirat itu??


Sambutan di GH mmg seronok..sebenarnya plan asal tamau ke sana tapi, tgk Azham dan Ceaser dok beria2...Dress to kill..membuatkan aku dan LV mengalah..but..it was fun!...feel like celebrity!


Sambutan Hari Wilayah..semua cuti..bila cakap pasal Wilayah ni, esp KL...aku terasa yang betapa KL selari dengan usia...masa pertama kali menjejakkan kaki ke KL seorang diri lepas form 5, sorang2 terkontang kanting kat stesen Ketapi KL, kesian plak bila aku ingatkan abang aku terpaksa pick up aku!...


Back to work...semangat Lembu membara!...hahahaha!...asal jangan terkorban udahler!

5 comments:

singAsong said...

yeah...tahun lembu......hati2 sebab gua makan lembu...huhuhuuh

Kelomok said...

TAG UOLS~..

bungeCENGKEH said...

akhirnya blog ini dibuka untuk umum

i'm shin... i'm inesen said...

agak agak.. dalam dunia lembu.. ada tahun Manusia x???

i'm shin... i'm inesen said...

agak agak.. dalam dunia lembu.. ada tahun Manusia x???