Friday, February 13, 2009

KEjar aku-kejarla aku...kau ku ikat!

Well....ayat kat atas tuh sangat besar maknanya..fikir dalam-dalam!.


Aku semalam menerima kabar tak brapa baik, kawan aku kehilangan orang yang tersayang yang dia sayang sampaikan diri sendiri pun dia tak sayang ( aku x salahkan dia..that's love!)..ini bukan hilang di dunia, tapi hilang di hati..kesian aku..merana, meratap, pilu dan sedih...masa aku dapat call dari dia, aku sedang berseminar dan sedang buat lawatan tapak..but, aku kluar dari kawasan tersebut dan dengar keluhan dia..was trying my level best to calm him..aku harap dia kurang sikit penderitaan yang ditanggung...mungkin hikmah dia, biarlah sekarang dari tambah lama lagi dia menderita...pesan aku : jangan dengar lagu Setelah aku kau miliki...tutup radio kalau dengar lagu tuh. "ITULA kalau kita dalam PErchentaan CLANDESTINE"

Selepas hampir 30 minit dengar kesedihan dia, aku msg LV : " Promise me yang U takkan tinggalkan I " ...sbb aku rasa kalau aku jadi dia, aku lebih teruk lagi...sangat menakutkan!and balasan msg : " I promise U, as ILU more than Romeo and Juliet"...GOSH!...that's a relief!

Kepada anda : tabahkan hati! usah dikenang orang yang tidak tahu menilai!

Kepada LV : ILU more than anything


p.s : Posting ni macam karangan bahasa malaysia...tapi ada unsur2 percintaan..mungkin 14 Feb dah dekat!.

kpada anda : sibukkan diri...kalau tak ada apa yang nak disibukkan, g pusat gimnastik!..jangan MUNTAH!

No comments: