Tuesday, February 10, 2009

TAG dari Y the MODEL from ZAMBIA..


Aku sebenarnya mmg dah lama tgk acara TAG-TAG ni...bagi aku ianya macam dulu2 surat berantai....sekarang sms berantai...so..ini yang pertama dan terakhir tag dari aku yang aku layan..sebab tu aku tamau tag-tag orang lain!..kiranya Y bertuah...memandangkan Y adalah model dari zambia yang akan bertanding pada bulan Mac ini...aku rasa patut aku balas tag dier...

THE MUSIC TAGGY TAG!
Put ur i-tunes, mp3, mp4, windows media player, etc on shuffle..
For each question, press the next button to get your answer..
You must write down that song name no matter how silly it sounds..
Tag 10 friends..
Everyone tagged has to do the same thing..


If some asked u.."are you occay?" you say.. Melly dan Eric : Ada Apa dengan Cinta ( ?)
How would you describe yourself.. Melly Gloslow & Ari : JIKA ( tengok lirik dia!)

What do you like in a guy/girl.. Sudirman : Terasing ( yang sorang2 tuh...hmmmm...)
How do you feel today.. Sudirman : Gerimis di Lautan ( hujan lebat diluar sana!)

What is your life purpose.. Sudirman : Bila Wajahmu aku bayangkan ( senantiasa di hati)
What is your motto.. Sudirman :Kesepian ( sepi dalam keriuhan )
What do you friend think of you.. Anang dan KD :Makin Aku Cinta ( such a love beggar!)
What do your parents think about you.. Azlina Aziz :Kesederhanaan ( always in the middle)

What do you think about very often.. Sudirman :Biar Aku Sengsara ( i am in pain!)

What is 2+2.. Sudirman :Antara Hujan dan Airmata ( hujan dan Airmata : sama2 mengalir...eh ada lagi yang mengalir !)

What do you think of your bestfriend.. 2x2 feat CT Nurhaliza :Kau Mawarku ( yoooo!)
What is your life story.. Irwansyah and Acha :My Heart ( Bingo!)
What do you want to be when you grow up.. Lefthanded :Debunga Wangi ( hmmm....)

What do you think when the person you like.. Sudirman :Aku dan Duniaku ( biarkan diorang!)
What will you dance at your wedding.. Amelina dan Jamal Abdillah :Seri Langkat ( hey...we r malay laa...teruskan tradisi!)
What will the play at your funeral.. Jamal Abdillah dan Ogy : Sandarkan pada Kenangan ( kenangan yang kena diingati!)
What is your hobby.. Roy dan Fran : Siapa Dia Sebelum Daku ( yeah..i like to ask!)
What is your biggest fear.. Kembara : Kiambang ( mmg aku gerun gan kiambang!)

What is your biggest secret..Sudirman : Teratai ( aku sebenarnya suka teratai)

What do you think of your friends.. Sudirman : Jauh di Sudut Hati ( most of them are FAKE!)
What will you post this as.. Sudirman : Patah Hati ( kesedihan!)
All in All, aku mmg die hard fan of Sudirman dan terserlahla keRETROan aku...Sebagai balasannya,...aku tamau tag sapa2...!FINITO!

3 comments:

Azhariz Azra said...

cerita cintaku juga sama seperti punyaan kao...."hati/jantung ku" (my heart)...

adanya aku dendangkan dengan si dia tika si dia terlantar di katil hospital ampang putri....romantik sekali!

sayangnya semuanya tinggal kenangan...

Azhariz Azra said...

anyway,

masya ALLAH....cando-nya mamat2 tu....!!!
makan heart!

Anonymous said...

giler laaa azham ni...masa kat hospital mmglaa kena macam tuh..anyway. life goes on, dude...
check out the 4 of us!