Tuesday, February 10, 2009

Nasi Ayam MALAYSIA



Kalau korunk ke KLuang, selain dari Kluang Station punyer Coffe ( yang sangatla glamor itu)..ada juga kedapatan Restoran Nasi Ayam Malaysia ( satu-satunya di Malaysia)..keunikan nasi ayam ini bukanlah kerana hidangannya tetapi nyonya yang serve itu..


hari tuh aku g makan nasi ayam kat situ berdua-duaan...dan restoran tuh pun kosong...cuma aku berdua ajer...aku telah dimaklumkan bahawa soalan2 lazim akan kluar oleh nyonya itu oleh LV..tapi aku ngak percaya segalanya..tapi..mmg betul sebelum pembayaran di buat...antara soalan lazim :


1) makan meja no brapa? ( dah tentu aku berdua ajer ...)

2) ada nasi tambah tak???

3) awak kambing kah?? ( note : ada nasi ayam lauk kambing,itik,lembu)..so..aku jawabla : eh! saya manusia maaa...


LV gelak 5 jam!...

so...jika datang ke Kluang, datangla ke Nasi ayam Malaysia..(depan taman permainan)..

selamat di soal dengan soalan2 lazim!

2 comments:

arezeo said...

pembetulan yerrrr, soalan makan meja no brapa? ditanya dlm bahasa Inggeris oleh nyonya itew... Kelas jugak...Soalan sebenarnya berbunyi begini.

Table where???

Anonymous said...

cintailah bahasa malaysia...semua itu adalah translation!