Thursday, October 25, 2007

sambungan PP..HOT !





Pic ni aku amik bukan pasal aku taksub sangat dengan bendalah ni..tapi sbb biler aku tgk bendalah belakang tuh teringat masa belajar di kelas SENI PERUSAHAAN masa skolah menengah dulu..kena buat benda macam ni atas dulang...klasik sangat!


Telah aku jangkakan kalau pegi mana2, tempat utama dalam iternary adalah melawat WAT...sbb LV aku such a WAT's Lovers..bahkan pic kat bwah ni pun ada pic dier sikit..sajer aku nak tunjukkan betapa terpegunnyer dier dengan lukisan2 yang kat atas tuh..lama jugak kitorang habiskan masa kat dalam wat ni..yang mengerikan adalah wat ini mempunyai koloni monyet2 yang jahat..aku dah tak brapa selesa..as my LV said...aku allergik pada binatang..( Ya..Allah...nasib baik tak pegi zoo...!)





















Selepas melawat wat yang dikatakan mempesonakan tu,kitorang bergerak dengan pantasnyer ke tempat letak bike..aku ingatkan lagi..PP ni panas ya amatttt!...dahla panas...aku bawak motor...dan tukang bawak bukan co-pilot..so..tunggu jerk instruction dari co-pilot kat belakang tuh...


Yang penting sebelum bergerak pulang, pic dengan GAJAH ( diulangi GAJAH!) mesti di ambil..ntah kenapa suker sangat dengan GAJAH...macam ada tersirat jerkk....!


Pic ni diambil setelah setengah jam mencari destinasi berikutnyer...dahla panas...LV aku kata..kena stop..amik pic kat RAJA dier..tempat bersiram katanyerr..so...aku dalm mood yang agak2 tak baik tuh terus berhenti dan diambil pic ni..sbb tuh aku macam tak brapa senyum..bukan pasa apa..pasal PANAS...tak taulaa...mungkin badan aku dah rasa melekit...hehehehe!




Pic ni diambil sbb LV kata ni adalah bulatan kemerdekaan PP...yer yer jerk...tapi yang penting lepas amik pic ni dapat minum air yang sangat menyejukkan....perhatikan kat pic tuh ada TOYOTA ...

No comments: