Friday, October 26, 2007

HMMM....HEART OF DARKNESS

Seronok aku nak bercerita pasal HOD ( HEART OF DARKNESS ) ni..Mana taknyer...semua kenangan terindah ada kat sini...

1- Aku sebagai pembawa motorbike telah diarahkan oleh LV utk bawak sajer,...tak perlu pikir mana lokasinya sbb dier lebih arif...( pepandai ajer dier kata dier lebih arif...dah tentu dier pun tatau tempat tu kat mana!)

2- Orang yang jaga kaunter tmpt hotel tuh macam pelik kitorang nak pegi HOD malam2 sbb kata dier bahaya..aku ingat bahaya apa..rupanyer kata dier bahaya sebb ramai orang akan mabuk...eh...bahaya ker tuh? MAY BE!

3- Masa mula2 masuk club tuh..musik macam musik MTQ ( Ivan..if u read this..u know what i mean!)..dan oklaa...layan jugak..tapi ada benda yang mahal kat malaysia teramatlah murahnyer kat sana..dan ianya terkenal seluruh dunia..apalagi...layan!...so...terus2an layan!

4- Tandas dier cantik sangat..dan romantik - betul tak My LV???

5- Masa nak tutup club tuh..aku biarkan ajer LV dok terbaring kat krusi..aku layan musik dan layan....hmmmmm.....dahtuh macam x larat jerk LV..aku pun ok jerk...

6- Masa waktu tutup tuh...kluar dan terus ke motorbike ( eh..aku luper bagitau yang bike tuh aku parking btul2 dpn pintu club..bounzer pun nampak!)..LV dah aku usung..boleh dier bckap bahasa yang aku rasa bahasa orang ULU Cambodia..hahahahahaha,..tapi dalam abnormal tuh leh ingatkan aku pasal kasut dier tercicir dalam club..sudahnyer aku terpaksa masuk balik...( bukankan dier tak normal..tapi dier ingat pasal kasut dier!)

7- Masa balik tuh dahla jalan kat PP berselirat...aku dah tatau arah...sudahnyer aku tanya LV..betul ker jalan ni ke Hotel..( sbb aku ingat landmark adalah HOTEL PHNOM PENH)..dier balas balik dengan muntah...sudahnyer aku berenti satu tempat dan tanya orang..boleh orang tuh mintak USD4 utk tunjuk arah...macam kesyundal..tapi..aku dah tatau..ikut jerlaa..masalahnyer berani plak aku tanya orang2 kat tepi jalan tuh...dan orang tuh mmg tunjuk jalan yang betul...THANKS GOD!

8- Masa sampai hotel jerk...aku biarkan dulu LV dok kat kerusi luar dan biarla dier layan dunia dier yang sangat berbeza..yelaa..dah merapu cakap bahasa ibunda PP...aku nak masuk bilik..malas nak hangkut dier..sempatla aku borak2 gan mamat jaga kaunter tuh..dan sempat masuk bilik..basuh muker..basuh kaki..kemas katil sikit...lepas tuh...eh...TERLUPA LV aku kat luar...dalam 1/2 jam ada....sorry my LV..

9- Selepas teringat yang aku TERLUPA ( diulangi TERLUPA) LV aku kat luar..aku pun terus g ke depan hotel dan nampak dah terbaring dah LV aku...kesian plakk...udahnyer aku bawak dier kebiilik dan....itulaa yang paling seronok...TERAMAT SERONOK...Luka2 disana sini...hahahahaha!

No comments: