Tuesday, April 10, 2007

CUCURILAH RAHMAT


kALAU DILIHAT PIC SEBELAH NI..kenapa aku letak gambar haiwan ini?? kerana dikatakan haiwan ini adalah haiwan dari syurga.

Tarikh 2 hb April merupakan tarikh yang senantiasa akan ada reminder dalam pc/hp aku kerana pada tarikh tersebutla ayah aku telah kembali kerahmatullah...Tahn 2007 merupakan tahun yang ke 3 pemergian abah..Mmg, mungkin korunk kata, apalah sangat dengan pemergian insan tersayang, kerana semuanya suratan takdir...kalah dah nak ajalnya..mmg ajalnya hari itu..benar!..
Cuma aku rasakan sangat rindukan ayah aku kerana arwah merupakan seorang yang cukup tenang, dan yang paling membuatkan aku tambah rindu bila perhatikan kerusi kesayangan abah aku yang masih terletak dalam bilik..seolah2 ada aura disitu mengatakan dia masih memerhatikan kami adik beradik..

Aku bukanlah seorang yang meminta korunk bersimpati kerana ramai lagi orang lain yang kehilangan orang yang tersayang dalam hidup dia..tapi...bolehkah aku meminta korunk membacakan umul kittab ( al fatihah ) kepada arwah ayah aku semoga arwah aman dan tenteram dalam dunia yang berbeza dan senantiasa dicucuri rahmatNYA..AL-FATIHAH

No comments: