Wednesday, April 11, 2007

CARINGKAH ????


Ntahla..tetiba aku rasa perlu aku buat satu post tentang sifat CARING..bukan apa...definisi perkataan CARING ni berbagai. Pada pandangan sesetengah orang apabila kita selalu menanya kabar, sihat ker? eh...demam? kesiannya..kita kata dier cukup caring..setengah orang kata, boleh blikan top-up,boleh belikan itu-ini,,,wahh...caring sangat dier kat saya...
Masalahnya : Apabila kita Caring kat orang tuh, adakah kita mendapat balasan yang sama?adakah orang itu caring kat kita balik? atau adakah BERAT SEBELAH?...itu yang aku kata ntahlaa..Caring ni terlalu subjektif bagi aku.
Dan yang paling tak seronoknya..bila caring dibanding2kan..A lebih caring..B selalu caring..C senantiasa caring, D....ahh...caringnya....BAGUS ker macam tuh heh?? Walaupun bagi aku caring ni subjektif...aku beri jawapan pada korunk dalam OBJEKTIF :
A- CARING is SHARING
B- CARING is only for ME
C- U must always CARE abaout ME
D- U r useless because U r not Caring about me!
JAWAPAN ? anda sendiri pilih...
PS : Cantik sangat PIC kat atas tuh!..tapi ada orang kata PASANGAN paling BAHAGIA adalah PASANGAN KAT KEK PENGANTIN...sebab apa? sbb mereka tak berpandangan antara satu sama lain...BETUL gak KANNN?

2 comments:

ADam Dryx said...

PS : Cantik sangat PIC kat atas tuh!..tapi ada orang kata PASANGAN paling BAHAGIA adalah PASANGAN KAT KEK PENGANTIN...sebab apa? sbb mereka tak berpandangan antara satu sama lain...BETUL gak KANNN?

------------------------------------

Aiyoh!! Shentaappp!!!

This is the most touching statement i ever read,....

Seriously, walaupun depa tak berpandangan tapi depa sentiasa berpegangan tangan dan diraikan (acara memotong kek) di hari perkahwinan...

Apa lagi yg lebih manis dari itu?? Tak der kan!

improper said...

hahahaha....kelas adam..macammana sekalipun..andainya kita tak berpandangan sesama sendiri selagi itulaa tidak akan ada konflik..