Friday, January 20, 2006

MAKIN SAKIT HATI

Aku tatau la malam tuh mmg malam JAHANAM...malam 5 Disember 2005 ( 5.12.2005)...selepas kuar dari BB jam 3.30 am...aku masih mencari LV aku...perkkhhh...rupernyer tgk pujuk si AG tuh...Mmg Celakaaa...Celaka yang amat sangat...dalam hati aku kata : pasal apa dier beria2 sangat nak pujuk si AG tuh...pasal apa? sampai giler sangat!..mmg aku panas..panas..dan aku dah tak tahan...cumer aku cakap gan hati aku...tunggu,,,jangan sekarang!
Pegila MALIBU...biasalah nak top up lagi...minum coke...dan LV ikut sama...tatau plak AG tuh tgh meratap pilu...berjalan dalam hujan...CELAKA!...

LV aku pun asyik call AG dan bersms...siap ada perkataan TIADA KESETIAAN...aku dah nak meletopzzz sangat nie..dah tak tahan ! AKu cakap gan LV...amik keta dan paking kat depan Malibu..Dalam keter senang ajer aku tanya : U nak break gan I ker ? ( terma2 kalau gaduh..u and i )..2 kali aku tanya..dier amik tangan aku dan cium dan kata tak nak!.....tak nak!...ntahla macam plastik pulakk! aku kata tunggu sampai otel aku bgtau keputusan aku!

Dlm pejlanan pulang hantar Kamal, senyap ajer..tapi LV pegang tangan aku dan tak putus2 cium tangan aku...
aku senyap...meluap2 darah aku...memang setan dalam hatiku turut bicara...hehehe...
sampai tmpt inapan...aku cakap We DONE!....aku dah putus asa...slalu kena main macam ni,,aku dah malas...aku nak dapat angin baru..dan aku nak muler tumpukan hidup dengan diri aku...bukan LV...kalau dgn MrtnMgvn dulu boleh...takkan dengan LV yg sorang ni tak boleh...

Tapi...LV pujuk aku dan kata..tamau..tamau...sorry...sorry...dan macam 2 lagi...sampaila ada satu resolusi yg dier mmg janji sungguh2 dan aku beri dier peluang!..ntahla...peluang yg keberapa kalinyer..cumer aku mau dier ingat Resolusi 5 Disember....mintak2 dier ingatlaa....

Nota kepada LV :
abg tau..mmg abg tau..semuanya bermula dan silap dari u...yela..u layan orang bagai nak giler..dan orang tuh dah gilerkan u...u lepas jer camtuh...dan abg nak bgtau yg resolusi 5 Disember adalah perkara SERIUS,,,,janji jangan ulangi lagi...if not...as i said...u wont c me again!..

No comments: