Friday, January 20, 2006

PERLUKAH ADA SKANDAL?

Maaflaa...disebabkan kerja yg banyak dan masa yang agak terbatas...aku tak dapat update citer2 ni...lagipun, blog aku ni biasanya dilawati orang secara tidak sengaja...itupun intention aku sebenarnyer..tamau la havoc sangat!
Nak citer skitlaa pasal Skandal ni..kdg2 aku heran,apa nak jadi dengan LV aku ni...sebab dier mmg cukup puashati kalau ada orang yang Gilerkan dier...
Begini ceritanyer...
Minggu tuh...aku rasa ada sesuatu yang tak kena,yelaa...kalau LV buat sesuatu, memang hati aku berdetik..dier pun satu, slalu sakitkan hati dengan penipuan2 yang bertimpa2..tapi, yang peliknyer aku masih boleh terima dier..takper..yg itu aku citer kemudian,..kenapa aku masih beri dier pluang..( dah brapa banyak peluang diberi daaaaaa!)

Skandal LV ni bukan main2 yer...sampai nak bunuh diri kalau my LV ni tak layan dier...apa hak dier..itu yg aku marah sangat!...aku rasa salah LV pasal tak bg tau status sbenar...dan tujuan LV tuh semata2 nak orang tuh gilerkan dier...

Macammana aku tau? hmmm...begini...malam tuh LV, aku dan Kamal ker BB...dah tuh..LV suruh aku masuk dulu..dier kata ada hal...( tak penah sebenarnyer dalam hbgn aku dan dier masuk BB asing2! -- tentulah pelik kan? )..takper...aku dah rasa ada somthing FISHY.. akupun kata ok...
masukla dulu aku dan Kamal...menari2 dalam masa 20 minit...aku peliklaa..kenapala LV aku x masuk2 lagi...apa dier buat...aku dah muler nak sentapzzz...bgtau kamal...nak kuar jap..
Masa kat luar BB tuh depan pintu..mata aku melilau carik LV aku...apasal ni...lepak kat kedai tuh ker...hmmm...lepas tuh aku nampak balik tiang..sibuk dier pegang hp dan suruh aku masuk dulu dengan isyarat tangan dier..aku kata..NO...aku tunggu kat sini..dah depan aku ada sorang budak dok pegang hp dan bercakap2...macam sama jerk rentak dengan LV aku...

Pada saat dan masa itulaa....aku dah sentap tahap DEWA...tapi aku tahan...aku tamau ruin the nite...dah tuh budak yg sorang lagi tuh ( lepas ni aku panggil AG ) terus melulu nak balik...dan my LV pun ala2 pujuk2 dier..bergelodak hati aku...tapi..tatau kenapa aku jadi Sabar..may be aku nak tgk sandiwara dier...

dah tuh..aku tau kalau LV aku ni dalam keadaan tension...dier akan pegang2 kepala dier..sambil ala2 urut....lepas tuh aku pun masuk BB sama dengan LV aku...aku set dalam kpla aku " ENJOY", akan aku citer lepas clubbing ni masa balik...aku nak basuh cukup2!...masa dance tuh aku tau...dier pening kepala, AG tuh ada sama...yela..aku nampak AG dance macam nak mati..yela.mintak simpati..dan LV aku pun pandang dengan aura kesian...Panas sangat dada aku..tapi..aku sabar...dan lakonan aku berjaya,,LV ingat aku tatau..

No comments: