Wednesday, October 27, 2010

JANJI


Aku nak bagitau la...last 2 days aku telah pun diberikan janji2 kosong!..pasang angan2 tak ingat!..semua nak..itu nak...semua nak!..tapi akhirnya kecewa...

guys, apabila HR aku memaklumkan bahawa akan ada tunggakan gaji yang jumlahnya melimpah ruah...aku pada mulanya agak skeptikal..yela..mana ada masuk akal jumlah banyak tu...tapi, hmmm...HR kata itu adalah hak aku sebagai pekerja..well, i have to buy that reason..menanti dengan penuh debaran!..but frankly, i love that feeling...macam merengsek2..yela nak dapat pitih!>.hahahahahaha

but, apa yang dijanjikan adalah PALSU belaka dan hanya janji kosong..alasan, mereka dah bayar dahulu..y should they pay it again!>..harapan aku dikatakan kecewa...mmg tipula kalau tak kecewa...tapi i have to accept it since from the beginning aku dah tau...cuma HR telah menggula2kan aku!>..ceh! takper...rezeki lain Allah akan beri!>

Kepada semua masyarakat GALAS : selamat mengundi
Kepada Semua masyarakat Kelantan : Selamat menjulang Piala Malaysia ( mtk2 jangan kena tarik balik..manala tau ada mercun2 ker...)...

ps : i am in JB this week and Kuching next week...hectic giler!

No comments: