Tuesday, October 12, 2010

hari -VE Sedunia!


Guys, korunk pernah tak merasakan ada satu hari tu semua tak kena? semuanya tak betul..semuanya nak marah...semuanya menyakitkan hati...semuanya geram...semuanya negative...semuanya emosi...

well, it happened to me yesterday...semuanya emosi..semua aku marah...

1st - aku pergi ke ofis, tetiba jalan jem
2nd - orang depan aku lalu smart tag line, x ada smart tag! ( stupid, idiot )
3rd - kerja semuanya tak selesai sbb gangguan ad-hoc
4th - keta aku basuh konon2 orang tu nak fog dalam keta tapi mesin rosak..pakai manual...
5th - beli nasi bungkus, bagi sudu yang utk kuih...aku kata dah bertahun meniaga tak mampu beli sudu lebih besar? kalau naik haji nanti, kat Mekah orang bagi kakak makan dengan sudu utk dessert...- evil aku!

but now, after thinking so many times, i made a conclusion : i am getting older..and i am expecting too much!...

i think i need a massage la....!

4 comments:

sYukCurz said...

ahahaa... biar gettin older but stil maintain muda

improper said...

yeah rite, syuk

one killing question :

gula dah manis ke dalam minuman??? and venice dah tau dia jadi saksi?

sYukCurz said...

ahahaa.. air paling sedap adalah air tanpa gula. puas, menyihatkan. mcm air mineral.

~Venice~

improper said...

hmmm..mineral yer? takper...bila dah tambah gula ada kesedapannya...trust me!