Thursday, October 07, 2010

Febephobia....


Guys, meminjam kata2 KIMORA LEE SIMONS dalam FBnya : (terjemahan : jangan kita memberi pinjam duit kepada kawan kita kerana kita akan kehilangan kawan!).

Thats so damn TRUE! this is the story : well, thanks to FB sbb menjadikan kita dapat trace balik kawan2 kita samada skolah rendah, menengah, uni or even skolah tadika..!! i have to admit that i used to be FB addicted! but now...i am soooo Febephobia ( ada ke perkataan ni? )...sebabnya, setelah berjumpa di hari raya hari tu ( so called Reunion sekolah menengah!), salah seorang kawan itu telah memberikan msg utk meminjam RM10,000 dari aku utk beliau memulakan perniagaan kerana tidak cukup modal...alasannya adalah kerana dalam ramai2 kawan2, dia tengok aku yang paling berjaya!...jauh sudut hati aku : tq for the impression...tapi aku mmg takder duit sebanyak itu..aku makan gaji!...dan aku berikan alasan yang aku tidak mempunyai duit sebanyak itu...at the end, dia marah2 dan mengatakan aku tak percaya kawan lama, aku kedekut....so? what say u???? itulah sebabnya aku jadi febephobia!...

2 comments:

ericoanaci said...

betul2....

improper said...

nightmare, rite!