Thursday, January 28, 2010

A Million Dollar Bill



Gosh...aku kadang2 pelik dengan perangai kita ni, yela..kita ni manusia...biler kiter dapat wang yang banyak, perkara utama adalah shopping...shop till you drop...aku x refer pada sesiapa ( kalau terasa...ada aku kesah?)..tapi aku sendiri...lately aku begitu taksub dengan lampu..bagitau jer lampu apa..lampu meja, dinding, lampu taman...pelik sangatla..




kalaula dapat A million dollar...apa agaknya nak buat hek?...adakah kita makin disayangi? adakah kita menjadi orang lain? adakah kita memikirkan masa depan?


well...just pull the trigger....!


Tapi tak tergamak aku nak letak gambar beg2 yang kononnya berjenama di dalam blog ini? pernahkah korunk tgk aku letak pic bag2 barang2 yang aku beli? hahahahaha...bagi aku sesapa...( i mean sesapa saja...) yang meletakkan gambar bag2 shopping yang dia beli dalam blog adalah orang2 yang diibaratkan seperti BERUK mendapat BUNGA...atau dulu2 kitorang kata JAKUN...sekarang bolehla dikatakan macam nak tunjuk lagak ( lets the whole world tau aku membeli barang ini!)...tapi..kelas ker? sorryla kalau ada terasa!


Hari tuh aku bukak blog sorang budak malaysia yang baru dapat duit biasiswa ( Accidently terbukak!)...dalam blog dia siap bagitau dapat biasiswa 4XXX ( macam harga komputer, ada XXXX)...well...student kannn...what do u expect!...lepas tuh siap ada pre-shopping beb!...yang dia tunjuk beli underwear, kasut yang harganya 2 ratus kot...Come on!...aku taula ko student, dapat biasiswa..dan masa itula nak shopping semua..but beli underwear pun nak tunjuk ker? what do u want to prove? orang lain x mampu beli suar dalam mcam ko? ( goshhh...jahatnya aku!)...i mean...GROW UP! kata budak U!


ps..: aku masih berkabung ni!..AL-Fatihah utk Al-Marhum Sultan JOHOR.

No comments: